Kiina električna prihodnost je tudi 4-vratni koncept

Koncept predstavlja Kio 21. stoletja.

28.2.2019

Kia Motors Europe je pokazala nove fotografije svojega novega popolnoma električnega konceptnega vozila, ki bo predstavljen  na avtomobilskem salonu v Ženevi.

“Pri avtomobilskem oblikovanju gre za srce, ki mora utripati hitreje. Menimo, da ni absolutno nobenega razloga, da tega utripa ne bi bilo zgolj zaradi tega, ker je avto na elektriko,” pravi Gregory Guillaume, podpredsednik oblikovanja pri Kia Motors Europe.
“Zato je naš koncept popolnoma električnega vozila oblikovan tako, da pospeši vaš utrip, hkrati pa tudi označuje naš celosten in čustven pristop elektrifikaciji.”

Ta človekocentričen pristop se popolnoma ujema s Kiinim pristopom k avtomobilskemu oblikovanju, kot pojasni Guillaume: “Ko govorijo o svojih električnih vozilih, številni avtomobilski proizvajalci promovirajo enaka empirično podprta sporočila, kot to počnejo pri svojih vozilih z motorji na notranje zgorevanje, kot npr. doseg, poraba goriva in motorne zmogljivosti.”

“Kia je ponosna na svojo moč presenečanja, zaradi česar smo se hoteli umakniti od racionalnega in se osredotočiti na čustveno, ter ponuditi toplejši in bolj človeški pristop k elektrifikaciji. Nenazadnje je elektrika v vsakem atomu – to je energija, ki kroži v vseh nas in okrog nas. Izkoriščanje tega potenciala nas je popeljalo od ene inovacije k drugi,” pravi Guillaume.

Ta koncept, ki je vizualno utelešenje znamkinega stremljenja ka napredovanju proti vznemirljivemu svetu elektrifikacije, je Kiino prvo povsem električno 4-vratno vozilo. Koncept, namenoma oblikovan, da ga ne moremo umestiti v katerega od avtomobilskih razredov, usklajeno združuje elemente mišičastega športnega terenca, elegantne in športne družinske limuzine ter vsestranskega in prostornega križanca.

Inteligentna predelava Kiine ikonične maske, ki spominja na tigrov nos, prinaša drzno osvetlitev tigrove maske in zaokroža žaromete. S tem ustvari prepoznaven videz, za katerega hipoma lahko rečemo, da predstavlja Kio 21. stoletja.

Steklo iz enega kosa, uporabljeno tako pri vetrobranskem steklu kot strehi, se razteza od A stebrička, nato čez kabino, s čimer ustvari občutek prostornosti, in se zaključi z nekakšnim dvojnim mehurčkom čez zadnji del potniške kabine. Zavoljo širokih ramen  in ozkih steklenih površin ter dinamičnega profila koncept takoj pritegne pozornost.

Guillaume in njegova ekipa so v celoti izkoristili arhitekturno zasnovo šasije, ki kljub električnemu pogonu, omogoča maksimalno prostornost v kabini. Kot duhovit odgovor na trenutno obsesijo avtomobilske industrije s čedalje večjimi visokoločljivostnimi zasloni, koncept prinaša kar 21 zaslonov z zelo visoko ločljivostjo. Postavljeni so sinhronizirano na  vrhu armaturne plošče, tako da so videti običajno in usklajeno.

“Verjamem, da bo naš neobičajen pristop do elektrifikacije sprožil našo kolektivno domišljijo,” pravi Guillaume. “To nam omogoča, da si lažje predstavljamo prihodnost,  kjer bodo odzivna in dinamična vozila, kot je ta koncept, sestavni del naših želja pri prevozu. In njegovo sporočilo je jasno - zdaj je čas, da pustimo domišljiji prosto pot, da se prenehamo spraševati in začnemo voziti!”

Kia bo novi koncept predstavila 5. marca na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi.

 

Kia. Prva v razvoju.


***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA – pokrovitelj svetovnega prvenstva v nogometu in in UEFA Europa League – največjega klubskega tekmovanja na svetu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.

 

Vsa Kompaktna MPV SUV Športna EV / Hibridna Karavani