KIA Motors Corporation

Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu.

Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050 zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 49 milijard dolarjev prihodkov. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center.

Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu.

Tehnološki in razvojni center v Rüsselsheimu, Nemčija

Sedež podjetja Kia Motors Europe v Frankfurtu, Nemčija

Podpora športu

Kia je glavni sponzor teniškega grand-slama Australian Open, uradni avtomobilski partner svetovne nogometne zveze FIFA, uradni partner nogometnega tekmovanja UEFA Europa League, uradni avtomobilski partner košarkarske lige NBA ter glavni partner tekmovanja v esportu League of Legends European Championship 2019. Španski tenisač Rafael Nadal je Kiin globalni športni ambasador.

Oblikovanje

Od novembra 2018 je vodja oblikovanja pri Kii svetovno znani oblikovalec Luc Donckerwolke, ki je na tem mestu zamenjal legendarnega Petra Schreyerja, pred prihodom v Kio dolgoletnega vodjo Audijevega oblikovanja. Nemec Schreyer, ki se bo kmalu upokojil, je pri Kii od leta 2006 s svojo izjemno ekipo oblikovalcev soustvaril modele kot so Stinger, Optima, Sportage, Ceed, Soul, Niro in druge.

Belgijec Luc Donckerwolke, letnik 1965, je sicer pri skupini Hyundai-Kia že od leta 2016, pred tem pa je imel zvezdniško oblikovalsko kariero pri skupini Volkswagen, kjer je bil od leta 2011 vodja naprednega oblikovanja skupine, oblikoval pa je številne modele znamk Bentley, Lamborghini, Audi, Škoda in Seat.

Oblikovalci Kiinega evropskega oblikovalskega središča v Frankfurtu, na čelu z Gregoryjem Guillaumeom, podpredsednikom oblikovanja pri Kia Motors Europe govorijo o nastanku XCeeda.



Kia ima tri oblikovalske centre – v Frankfurtu, Irvineu (Kalifornija) in Namyangu (Južna Koreja).

Nagrade

Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce.

Kia je ocenjena v kategoriji dizajn blagovne znamke, kjer se ocenjuje oblikovanje znamke kot celote, kot najboljša med najboljšimi.

Picanto, Rio, cee'd, cee'd sw, pro_cee'd, Venga, Carens, Soul, Optima, Sportage in Sorento se prav tako kitijo s prestižno nagrado red dot design award, kjer je bila Optima izbrana za najboljšo med najboljšimi, in naslovom iF product design award za industrijsko oblikovanje.

Modeli Picanto, pro_cee'd, Venga, Soul, Optima, Sportage pa so med drugim tudi prejemniki prestižnega priznanja iF za oblikovanje.

Ena najsodobnejših tovarn v Evropi

Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina. V njeno izgradnjo je Kia Motors Corporation vložila več kot milijardo evrov. Zmogljivost izredno napredne in s 500 najmodernejšimi roboti opremljene tovarne dosega več kot 330 tisoč vozil letno in velja za eno najsodobnejših avtomobilskih tovarn na svetu.

Na tekočih trakovih slovaške tovarne, ki šteje z okoljskim certifikatom ISO 14001 med okolju prijazne objekte z naprednim upravljanjem s proizvodnjo in odpadki, nastajajo evropskemu trgu namenjeni modeli – evropski Ceed, vrhunski športni terenec Sportage, od avgusta 2019 pa tudi novi urbani križanec XCeed.

Kiina evropska prisotnost se nadaljuje z regionalnimi skladišči rezervnih delov v vrednosti prek 100 milijonov evrov in že omenjenim nemškim tehnološkim centrom v Rüsselsheimu. V slednjem poteka razvoj avtomobilskih komponent, na čelu z modernimi dizelskimi motorji.

Sodobna in okolju prijazna tovarna na Slovaškem

Kakovost igra ključno vlogo pri proizvodnji

Kakovost

Kia je postala neluksuzni avtomobilski proizvajalec, ki je v raziskavi J.D. Power IQS 2019 o začetnem zadovoljstvu kupcev dosegla 1. mesto rezultat, kar je za znamko že peta zaporedna zmaga v tej odmevni letni raziskavi. Za Kiin ponovni uspeh v raziskavi IQS so zaslužni 4 modeli – Rio, Forte, Sportage in Soul –, ki so se uvrstili med 10 najboljših v skupnem seštevku, kar je največ med vsemi znamkami.

Razvoj

Kia namerava do leta 2025 na trgu ponuditi 18 elektrificiranih modelov – električna vozila (EV), hibridna vozila (HEV), priključne hibride (PHEV) in pa vozila s pogonom na gorivne celice (FCEV).

Kia, kot del skupine Hyundai-Kia, ima po svetu kar nekaj centrov, kjer izvajajo raziskave, razvoj in preiskušajo svoje modele: inštitut za razvoj tehnologij (Namyang/Hwaseong), inštitut za razvoj okolju prijaznejših tehnologij (Yongin), inštitut za razvoj tehnologij (Uiwang) – vsi trije v Južni Koreji; ter inštitute za razvoj tehnologij (Detroit, Chino, Irvine, kjer je tudi testni poligon California Proving Ground) v ZDA, v Evropi (Rüsselsheim, ter testni poligon na bližnjem slovitem Nürburging Nordschleifeu), v japanski Yokohama, kitajske Yantaiju in indijskem Hyderabadu.
Kia je trenutno na 3. stopnji avtonomne vožnje po mednarodnem standardu SAE (Society of Automotive Engineers), komercialna vpeljava 4. Stopnje avtonomne vožnje pa je načrtovana leta 2021 v nekaterih pametnih mestih. Kia bo svoja vozila z najvišjo, 5. stopnjo ponujala leta 2030, ko je načrtovana komercialna raba popolnoma avtonomnih vozil Kia.

Slogan

Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani