Merila testiranja za avtomobilske onesnaževalce, emisije in porabo goriva se spreminjajo. To se dogaja zato, ker je v osemdesetih letih prejšnjega stoletja predstavljeni sistem, tako imenovani Novi evropski vozni cikel (NEDC), postal zastarel. Zaradi tega bo ta sistem postopoma nadomeščen z Globalno usklajenim postopkom testiranja lahkih vozil (WLTP). Medtem ko je system NEDC temeljil na teoretični vožnji, je novi laboratorijski test oblikovan tako, da daje natančnejšo sliko porabe goriva, onesnaževalcev in emisij CO2 v osebnih avtomobilih. WLTP je bil kot globalni preskusni cikel lansiran v različnih svetovnih regijah, z namenom, da bodo podatki bolj primerljivi po vsem svetu. Sistem se postopoma vzpostavlja po vsej Evropski uniji in drugih regijah po svetu. Od septembra 2018 bodo morali biti vsi novi avtomobili certificirani po novem standardu WLTP.
Namen novega testa WLTP je zagotoviti natančnejše primerljive podatke o vozilu, ki bolje odražajo realne pogoje vožnje. Medtem ko je na primer stari standard NEDC zajemal le tri scenarije vožnje (mestni, izvenmestni, kombinirani), je vozni cikel WLTP razdeljen na štiri dele z različnimi povprečnimi hitrostmi: nizko, srednjo, visoko in zelo visoko. Vsak del vsebuje različne faze vožnje, ustavitve, pospeševanje in faze zaviranja. Za določen tip vozila je vsaka konfiguracija pogonskega sklopa preizkušena z WLTP, za najlažjo (najbolj ekonomično) in najtežjo (najmanj ekonomično) različico vozila. Upoštevani so tudi učinki dodatne opreme na težo in aerodinamiko itd. Rezultat tega je, da sta tako dolžina testa kot tudi celotno trajanje postopka podaljšana. Kombinacija vseh teh novih ukrepov bi morala ponuditi resnično sliko učinkovanja avtomobila med vožnjo. Kljub temu je pomembno upoštevati, da test še vedno temelji na laboratorijskih podatkih. WLTP ne more meriti posameznih spremenljivk, kot je denimo osebni način vožnje, ki lahko prav tako vpliva tudi na porabo goriva in emisije.
EcoDynamics – Inteligentno mišljenje:
Indikator prestavne ročice vam svetuje, kdaj prestaviti, da bi tako privarčevali gorivo ter zmanjšali emisije in obrabo.
Indikator prestavne ročice:
Indikator prestavne ročice vam svetuje, kdaj prestaviti, da bi tako privarčevali gorivo ter zmanjšali emisije in obrabo.
Manj je več:
Zmanjšajte uporabo klimatskih naprav in ventilacije – tako kot vsakdanji gospodinjski aparati tudi te naprave porabljajo energijo, kar vpliva na porabo goriva.
Pametno ustavljanje:
Izogibajte se prostemu teku motorja. Če na cesti stojite več kot 40 sekund, izklopite motor, da prihranite gorivo.
Pnevmatike:
Redno preverjajte napolnjenost svojih pnevmatik. Nezadostno napolnjene namreč trošijo gorivo, vplivajo na upravljanje vozila in povečujejo obrabo.
Recikliranje vašega vozila
Eden od naših ciljev je, da okolju prijazne avtomobile odstranimo na prav tako okolju prijazen način. Zato uporabljamo smernice za načrtovanje in recikliranje (DfR) in ponujamo shemo recikliranja izrabljenih odpadkov.