Tehnologija spremljanja mrtvih kotov deluje kot voznikov ‘drugi par oči’, ker rešuje težavo z voznikovimi mrtvimi koti na levi in desni strani. Ko voznik aktivira smerokaz se na digitalnem zaslonu med merilniki prikazuje dogajanje v njegovem mrtvem kotu. Video se prikazuje s pomočjo diskretnih širokotnih objektivov, skritih pod ohišjem bočnih ogledal, ki vozniku omogočajo širši pregled v mrtvem kotu.
Sistem za pomoč pri preprečevanju trkov v mrtvem kotu predstavlja nadgradnjo obstoječega sistema za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu (BCW). Namesto enostavnega opozarjanja voznika na vozila na sosednjem pasu na avtocesti sistem BCA z zaviranjem pomaga voznikom, da se izognejo morebitnemu trku.
S kombinacijo podatkov s kamere in radarja vašega vozila sistem FCA analizira podatke o drugih vozilih, pešcih ali kolesarjih v izogib morebitnemu trku z njimi. FCA prav tako lahko prepreči trk z vozili pri zavijanju levo v križišču. Če zazna morebitni trk, se med merilniki pojavi opozorilni signal in pride do aktiviranja največje zavorne moči.
Aktivni sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu zdaj lahko prepoznava rob cestišča in črte ob cesti ter opozarja voznika ob zapuščanju voznega pasu brez uporabe smerokazov.
Kiina avtonomna vožnja druge stopnje je velik korak naprej proti poluavtonomni vožnji. V kombinaciji z radarskim tempomatom sistem LFA spremlja pospeševanje, zaviranje in položaj volanskega obroča glede na vozila spredaj. To pomeni, da je vožnja lažja in varnejša. Sistem, ki deluje v razponu od 0 do 180 km/h, uporablja kamero in radar, da ohranja varno razdaljo do vozila spredaj in spremlja talne označbe, da ohrani vozilo na obstoječem voznem pasu.
Sistem z uporabo kamere in radarja ohranja nastavljeno hitrost ter tako ohranja varno razdaljo do vozila spredaj. Prav tako nadzoruje pospeševanje in upočasnjevanje, da lahko ustavi vozilo, ko to naredi vozilo pred vami oz. spelje, ko to stori vozilo spredaj. Zahvaljujoč navigacijskemu sistemu je omogočeno samodejno upočasnjevanje vozila v zavojih, poleg tega pa tudi hitrost vozila prilagodi omejitvam hitrosti. NSCC tudi pomaga voznikom v ovinkih na avtocestah, saj pred ovinki samodejno upočasni in prilagodi hitrost vozila, nato pa, ko vozilo zapelje iz ovinka, sistem samodejno vrne na predhodno nastavljeno hitrost.
Sistem uporablja kamero za branje znakov za omejitev hitrosti in prikazuje podatke med merilniki in na zaslonu navigacijske naprave. Takrat lahko sami prilagodite hitrost vozila v skladu z omejitvami.
Da bi bila vzvratna vožnja še varnejša, zlasti, ko zapuščate parkirno mesto, kjer imate omejeno preglednost, RCCA voznika zvočno in vizualno opozarja ter samodejno zavira v primeru, da radarji zaznajo prečni promet na začrtani poti. Če voznik izbere možnost samo opozarjanja (Warning Only), bo sistem le zvočno in vizualno opozarjal, brez samodejnega zaviranja.