Ko želite zamenjati vozni pas, asistenčni sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu zazna vozilo/a v vašem mrtvem kotu in vas na to opozori z opozorilnim simbolom v vzvratnem ogledalu na voznikovi strani in na projicirnem zaslonu v vozilu. V primeru, da začnete menjavati pas, ko je vozilo v vašem mrtvem kotu, bo Sorento samodejno zavrl in se izognil trku, opozorilna simbola v vzvratnem ogledalu in na projicirnem zaslonu bosta utripala, hkrati pa se bo oglasilo tudi zvočno opozorilo.
S pomočjo podatkov s kamere in radarja vašega vozila sistem FCA analizira informacije o drugih vozilih, pešcih ali kolesarjih, ki prečkajo cesto, da se lahko izogne morebitnemu trku z njimi. FCA preprečuje trk z vozili, ki v križišču zavijajo levo. Če zazna nevarnost trka, se na zaslonu med merilniki prikaže opozorilni simbol, hkrati pa se samodejno sproži zaviranje z največjo zavorno silo.
Vedno na vaši strani za boljšo osredotočenost: s pomočjo kamere na vetrobranskem steklu, ki spremlja talne označbe, vas LKA v primeru nenamerne spremembe voznega pasu (brez uporabe smerokazov) opozori, popravi položaj volanskega obroča ter povrne na vaš vozni pas.
Sistem DAW spremlja premikanje vašega volanskega obroča in vzorce prestavljanja in pospeševanja ter vas opozori v primeru zmanjšane zbranosti. Če na primer v koloni vozilo pred vami spelje, vi pa se ne premaknete, vas bo sistem opozoril. V primeru, če kažete znake zaspanosti, pa vam bo DAW predlagal postanek.
Kiina 2. stopnja avtonomne vožnje pomeni velik korak k polavtonomni vožnji. V kombinaciji z radarskim tempomatom sistem LFA nadzoruje pospeševanje, zaviranje in položaj volanskega obroča glede na vozila spredaj. To pomeni, da je vožnja v prometnih zastojih enostavnejša in varnejša. Sistem uporablja kamero in radarska tipala za zagotavljanje varne razdalje do vozila spredaj ter spremlja talne označbe, da ohrani vozilo na sredini voznega pasu. LFA deluje v razponu od 0 do 180 km/h.
SCC z uporabo kamere in radarja ohranja nastavljeno hitrost in s tem zagotavlja varno razdaljo med vami in vozilom spredaj. Prav tako nadzoruje pospeševanje in upočasnjevanje z namenom, da ustavi vaše vozilo, ko to naredi vozilo spredaj, ter da spelje, ko ponovno spelje tudi vozilo spredaj. Poleg tega SCC-ju pomagata navigacija (NSCC) in informacije o zemljevidih naprednega asistenčnega sistema (ADAS), kar avtu omogoča samodejno upočasnjevanje v kateremkoli zavoju ter dodatno pripomore k varnosti in vožnji znotraj dovoljene hitrosti.
Parkirna asistenca je priročna pomoč, ki vam olajša parkiranje ali zapuščanje parkirnega mesta s samodejnim parkiranjem ali premikanjem vozila. RSPA prav tako omogoča daljinsko premikanje vozila naprej in nazaj, z uporabo gumba na pametnem ključu.
Sistem ISLA za branje obcestnih oznak za omejitve hitrosti uporablja kamero, podatke pa prikaže poleg merilnika hitrosti in na navigacijskem zaslonu. Nato lahko sami nastavite hitrost vozila v skladu z omejitvami.
Da bi bila vzvratna vožnja še varnejša – zlasti pri vzvratnem zavijanju na parkiriščih z omejeno preglednostjo – RCCA voznika opozarja zvočno in vizualno ter pomaga s samodejnim zaviranjem, če radarji zadaj zaznajo bližajoče se vozilo z leve ali desne strani. Če voznik v meniju izbere možnost opozarjanja (Warning Only), bo sistem opozarjal le zvočno in vizualno, brez samodejnega zaviranja.