Vsi članki

11. 07. 2017

Kia Rio je postal resen igralec v svojem razredu, kjer izstopa tudi s svojo dolžino (4,065 metra).

Res je, na testu smo imeli Ria z najboljšo opremo, v kateri pa še vedno ni nadzora prometa in samodejnega zaviranja v sili, ki v zadnjih letih postajata standard. A vse drugo je na ravni, ki bi jo pričakovali od povsem resnega nemškega modela, žal v to kategorijo spada tudi oblikovna predvidljivost, dolgočasnost, če želite.

Še najbolj pri novem Riu izstopa sprednja maska, ki seveda posnema linije sodobnega oblikovanja te znamke. Malo se boste morda zdrznili ob zapiranju vrat, ko se vendarle zasliši nekaj bolj plehkega zvoka, a v notranjosti se nad materiali in postavitvijo opreme ne bi smeli pritoževati. Uporaben in intuitiven je zaslon navigacijske naprave, nekaj informacij poda tudi zaslon med (klasičnimi) merilniki. Dovolj prostora je tako za sedenje kot drobnarije, med drugim v predalih stranskih vrat in v pokritem predalu med sedežema.

Podobno velja za povsem korektno prostorno zadnjo klop in tipično za ta razred vdrt prtljažni prostor, katerega prostornino 325 litrov je mogoče povečati do 980 litrov s podiranjem naslona zadnje klopi, kar pa ne prinese ravnega dna. Obdelava je spodobna, pločevine ne boste tako zlahka opazili, vrata prtljažnika se odpirajo dovolj visoko.

Bencinski 1,2-litrski štirivaljnik je nadaljevanje splošnega vtisa o avtomobilu. Med običajno vožnjo mu ne manjka nič, priganjanja pa ne mara oziroma z njim ne dosežemo kakšne poskočnosti. Povezava s petstopenjskim ročnim menjalnikom je prilagojena lenobnemu ugodju, prestavljanje je gladko in natančno.

Tako motorizirana Kia Rio brez težav vzdržuje hitrost, nastavljeno s tempomatom, prav varčna pa s približno šestimi litri na 100 kilometrov ni. Kar pa, žal, v tem razredu ni nič posebno strašnega.

Dober vtis pusti tale Rio, a čisto natančno je težko argumentirati, zakaj se pravzaprav odločiti za nakup, saj tudi cenovno ni med dostopnejšimi. No, morda pa je dober razlog to, da vas ne bo razočaral in med vožnjo ne boste zaznali, da se vozite v avtomobilu nižjega razreda, saj niti na avtocesti ni moteče hrupen.
 

Še en korejec, ki pusti dober vtis.

Preizkusite Kio in se prepričajte v Kia kakovost

Prijavite se na testno vožnjo

 

Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite TUKAJ ali na spodnjo PDF datoteko.

Naročite se na RSS vir
06. 07. 2017

Kia Optima je dokaj stilska konkurenca z oblikovalsko Red Dot nagrado v segmentu kjer že dolgo časa kraljuje ljudski Volkswagen Passat. Ponosno v segmentu ponuja veliko prostora, napredno tehnologijo in kakovostno izdelavo skupaj z zdaj že pregovorno Kiino zanesljivostjo ter ergonomijo. Seveda to zgornje drži le v primeru, da vaša percepcija oziroma čustveno dojemanje blagovne znamke dopušča skok na drugo celino. Kia Optima je ...

31. 05. 2017

Niro je najbolj sveža novost na trgu klasičnih hibridov – Prius po drugi strani mera stvari. Je torej rezultat odločen? Kia sicer ni popoln novinec na trgu hibridov, prav daleč od tega pa tudi ne. In Niro je spreten poskus zamajati uveljavljene veličine v tem segmentu. Po drugi strani so se pri Toyoti že davno tega odločili, da je kombinacija motorja z notranjim izgorevanjem in električnega motorja dobitna kombinacija, ki mora tudi s povprečnim voznikom dati rezultate – beri: skromno porabo. Seveda se je svet od devetdesetih let precej spremenil, ravno tako kot pogled na elektrifikacijo, zato se zdi, da klasični hibridi, katerih predstavnika sta omenjena ...

10. 05. 2017

Preizkusili smo hibridnega nira, ki ga je Kia lani lansirala kot povsem nov izdelek. Na voljo je samo z eno vrsto pogona, pri čemer sta pred menjalnikom v eno vrsto postavljena bencinski motor in elektromotor. Tudi menjalnik je samo eden, in sicer šeststopenjski z dvema sklopkama. Preverili smo adute, predvsem energijske, s katerimi niro upravičuje ceno blizu tridesetim tisočakom. ...

04. 05. 2017

S prihodom modela četrte generacije je poleg obstoječe limuzine luč sveta ugledal še SW, s katerim se Kia podaja v boj s tradicionalnimi ponudniki srednje velikih, poslovni in družinski rabi namenjenih karavanov. Receptura je pričakovana in že na pogled optimistična. Kombijevska Kia je oborožena z vsem, kar pričakujejo kupci srednje velikih, zdaj le še deset do dvajset centimetrov manj kot pet metrov dolgih karavanov. Tu ni veliko izjem. Optima je zato velik in v vseh pogledih nadpovprečno prostoren avtomobil, kjer lahko gostiš na zadnji klopi predsednika države, pa bo lepše stegnil noge kot v marsikateri precej dražji nemški limuzini. ...