Rekorden tržni delež Kie v Evropi zaradi priljubljenosti elektrificiranih modelov

Elektrificirani modeli (električna vozila, blagi hibridi, hibridi, priključni hibridi) zdaj predstavljajo eno od štirih prodanih vozil Kia v Evropi

23.9.2020

Kiin evropski tržni delež letos skočil na 3,6 % – najvišji v zgodovini Kie v Evropi
Kia Motors je zahvaljujoč hitro rastoči prodaji svojih priključnih hibridov in električnih vozil v prvih osmih mesecih letošnjega leta dosegla največji tržni delež v Evropi doslej.

Po podatkih Evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev (ACEA) Kiin evropski tržni delež (sem sodijo države članice EU, EFTA in VB) v prvih osmih mesecih letošnjega leta znaša 3,6 %. Lani je v enakem obdobju ta delež znašal 3,1 %.

Z 259.442 prodanimi primerki v Evropi od januarja do avgusta, kar je 23,4 % manj kot v rekordnem letu 2019, je Kia prehitela nekatere avtomobilske znamke. Evropski avtomobilski trg je sicer v primerjavi z enakim obdobjem lani doživel skorajda tretjinski padec (-32,9 %).

Prodaja elektrificiranih vozil Kia je v letošnjem letu občutno narasla, na skupno 68.611 prodanih vozil. Ti podatki zajemajo Kiino čedalje večjo ponudbo blagih hibridov (MHEV), vzporednih hibridov (HEV), priključnih hibridov (PHEV) in električnih vozil (EV). Rezultat tega je, da elektrificirana vozila letos predstavljajo več kot eno od štirih prodanih vozil Kia v Evropi (26,4 %).

Emilio Herrera, izvršni direktor pri Kia Motors Europe, je povedal: “Celoten trg se bori z dramatičnim zmanjšanjem prodaje, ki ga je povzročila pandemija in je prizadelo tudi Kio. Kljub temu pa je hitra rast prodaje naših električnih in hibridnih vozil doprinesla k rekordnemu tržnemu deležu. To je posledica naše dolgoročne strategije, da ponujamo različne napredne pogone. To nam zagotovo nudi trdne temelje za vzdržno rast takrat, ko bodo trgi okrevali.”

Prodaja električnih vozil se je več kot podvojila: 8 % vseh novih vozil Kia je električnih
Kia je prodajo svojih dveh popolnoma električnih modelov e-Niro in e-Soul več kot podvojila. V letošnjem letu je Kia v Evropi prodala 20.649 električnih vozil, v enakem obdobju lani pa 9.303. Tako sedaj električna vozila predstavljajo 8,0 % vseh prodanih vozil Kia v državah EU, EFTA in v Veliki Britaniji, delež tovrstnih vozil pa naj bi v naslednjih letih le še rasel.

Prodaja priključnih hibridov je večja za 61,1 % (18.868 vozil), predvsem zavoljo prihoda priključno-hibridnih različic modelov Ceed Sportswagon in XCeed ter čedalje večje priljubljenosti priključno-hibridne različice modela Niro. Prodaja blagih hibridov, ki je del  ponudbe linije EcoDynamics+’ pri modelih Ceed, Picanto, Rio in Stonic, je letos presegla 9.000 vozil, kar je nov rekordni dosežek te znamke. Kia je prav tako zabeležila izboljšano prodajo različic Sportage EcoDynamics+.

Povpraševanje po elektrificiranih različicah modela Niro (HEV, PHEV in EV) je kljub padcu prodaje v Evropi prav tako narasla (43.846 Nirov, +12,7 % v primerjavi z enakim obdobjem lani). Elektrificirani Niro je zdaj že Kiin tretji najbolje prodajani model v Evropi, pred Stonicom (35.950 vozil) in Picantom (30.502 vozil) ter za Sportagem (53.906 vozil).

Najbolje prodajani model Kie je Ceed, katerega prodaja je tudi zrasla (71.500 vozil v primerjavi s 70.110 primerki v letu 2019), predvsem zahvaljujoč prihodu nove karoserijske različice XCeed ter novih pogonskih različic XCeed Plug-in Hybrid, Ceed Sportswagon Plug-in Hybrid in novih blagih hibridov EcoDynamics+.

Do konca leta: novi Sorento, izboljšana Stonic in Rio, novi elektrificirani pogoni
Konec letošnjega leta bo Kii ponudil nove priložnosti, saj bo na trgu nekaj novosti. Najpomembnejša je prav gotovo veliki športni terenec Sorento. 4. generacija Kiinega legendarnega modela bo sprva ponudila dizelsko in hibridno različico, v začetku leta 2021 pa bo na voljo tudi priključni hibrid.

Poleg tega bo Kia v Evropi ponudila izboljšave obstoječih modelov: športne limuzine Stinger in priljubljenih modelov Picanto, Rio in Stonic. Nadgradnje modelov Rio in Stonic med drugim vključujejo blage hibride ‘EcoDynamics+’. Kia namerava do konca leta predstaviti varčnejše in okolju prijaznejše tehnologije tudi pri ostalih modelih.

Kia. Prva za ljudi.


***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 50 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani