Primerjava: Kia ceed 1.4 T-GDI in konkurenca
Auto Bild, 10. decembra 2019

Ceed je ponovno zmagal in se izkazal za zelo dober avtomobil.

13.12.2019

Napet četveroboj, v katerem nastopa tudi aktualni serijski zmagovalec – kia ceed.

Preidimo h glavnemu vprašanju. So lahko trije valji dovolj za zmago na takšni primerjavi? Vse avtomobile preizkusimo na testni progi, ki ima vse – od kratkih izboklin do lukenj v cesti. Pa še marsikaj drugega, kar simulira običajno vožnjo po cestah. Sanjski teren za preizkuševalce podvozja in zelo težko delo za testirance.

Kia ceed 1.4 T-GDI
Idealen kokpit najdemo v ceedu. Zaslon navigacije ravno prav visoko, pod njim tipke za hiter izbor radia in navigacije. Sredi osrednje konzole enota za klimatizacijo, nižje predal za mobilnik z induktivnim polnjenjem. Trikraki volan paketa GT-line je spodaj poravnan, sedeži so odlično oblikovani. Opazimo veliko potez premijskega razreda. Armaturna plošča je premijska, osrednja konzola v redu, držalo za napitke pa bi bilo potrebno izboljšati.

Kia zmore vse bolje. Ima zelo uravnoteženo podvozje, ki ga poznamo le še pri golfu, na cesti leži čvrsto in solidno, volan je zelo natančen in tudi po meritvah je v ospredju. Za pospešek z mesta do 100 km/h potrebuje 9,1 sekunde, kar je najhitreje v primerjavi, pa tudi pojemek je najboljši ravno pri ceedu. Da se s 100 km/h zaustavi, potrebuje samo 32,9 metra oz. 33,4 pri ogretih zavorah. To je tri metre manj kot megane.

Odlične zavorne poti
Neverjetno je, kako kratke zavorne poti ima Kia Ceed. S hitrosti 100 km/h se s hladnimi zavorami zaustavi v 32,9 metra, z ogretimi pa 33,4 m. Take vrednosti zmorejo le športni avtomobili.

 

 

 

Kako se vozi?

Vzmetenje, volan, motor: Kia ceed je aktiven avtomobil. Korejski avtomobil nagovarja dinamične.


Pod črto
Iskrene čestitke, Kia! Ceed je ponovno zmagal in se izkazal za zelo dober avtomobil.

Preizkusite Ceeda!

Za ogled celotnega članka, prosimo, prenesite pdf datoteko.

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani