Kia z električnimi vozili do rekordnega tržnega deleža v Evropi

Prodaja električnih modelov večja za 65 %, priključnih hibridov pa za 29 %

Prodaja elektrificiranih vozil Kia večja za 18 %

Vsaka četrta prodana Kia v Evropi je hibridna ali električna

24.7.2020

Kia Motors je v prvi polovici leta v Evropi kljub krčenju trga zabeležila rekordno prodajo hibridnih in električnih vozil.

Prodaja Kiinih elektrificiranih vozil se je v prvem polletju v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 18 % (44.894 prodanih vozil, lani 38.173 vozil). Te številke vključujejo tudi Kiino čedalje večjo ponudbo blagih hibridov (MHEV), klasičnih hibridov (HEV), priključnih hibridov (PHEV) in električnih vozil (EV). Tako zdaj elektrificirana vozila predstavljajo četrtino Kiine prodaje v Evropi (25,2 %).

Kiin tržni delež v Evropi v prvi polovici leta zrasel na 3,5 %
Po podatkih evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev (ACEA) je Kia v Evropi (pri Kii sem štejejo države članice EU, EFTA in Združeno kraljestvo) v prvem polletju prodala 178.392 vozil (-33.5 %, lani so v enakem obdobju prodali rekordnih 268.305 vozil). Kljub padcu prodaje bo to obdobje pri Kii tudi letos rekordno, saj se je Kiin tržni delež v Evropi povečal s 3,2 % na 3,5 %, kar je njen največji tržni delež v zgodovini.

Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, je dejal: “Kljub težavam, ki jih je na vseh trgih povzročila pandemija, še naprej beležimo veliko povpraševanje po naših hibridnih in električnih vozilih. Ob začetku okrevanja avtomobilskega sektorja ima Kia dobro osnovo za rast prodaje, zlasti pri nizkoemisijskih vozilih. V drugi polovici leta pričakujemo novega elektrificiranega Sorenta ter izboljšane različice modelov Picanto, Rio in Stonic. Začetek prodaje blagih hibridov ‘EcoDynamics+’ v različnih razredih bo kupcem prvič ponudil veliko izbiro cenovno dostopnih, varčnih hibridnih modelov.”

Vsaka četrta prodana Kia v Evropi je hibridna ali električna
Z elektrificiranimi modeli, ki predstavljajo že četrtino Kiine prodaje v Evropi, je znamka prodajo svojih dveh električnih modelov povečala za 65 % (12.522 vozil).

Prodaja električnih modelov večja za 65 %, priključnih hibridov pa za 29 %
Z 8.715 prodanimi primerki e-Nira in 3.808 prodanimi primerki e-Soula povsem električna vozila predstavljajo rekordnih 7 % Kiine celotne prodaje v Evropi.

Prodaja priključnih hibridov se je izboljšala za 29 % (11.177 vozil), predvsem zaradi prihoda PHEV različic Ceed Sportswagon in XCeed ter rastoče prodaje različice Niro Plug-in Hybrid. Prodaja različic z blagim hibridom se je povečala za 181 % (8.389 vozil). Kiina tehnologija blagega hibrida ‘EcoDynamics+’ je bila nedavno predstavljena pri vseh štirih različicah družine Ceed, po novem pa je na voljo tudi pri Sportagu.

Sicer družina Ceed (Ceed, Ceed Sportswagon, ProCeed in XCeed, skupno 48.158 vozil) in Sportage (33.292 vozil) še naprej kraljujeta pri kupcih. Povpraševanje po elektrificiranem Niru (HEV, PHEV in EV) je še posebej zraslo med krčenjem trga (27.030 prodanih primerkov), tako da se je Niro prvič zavihtel med tri najbolje prodajane modele Kie v Evropi. Sledita mu Stonic (23.474 vozil) in Picanto (21.214 vozil).

Priložnosti v drugem polletju: novi Sorento, izboljšani modeli, novi pogoni
Druga polovica leta 2020 bo ob pričakovanem okrevanju evropskega trga Kii ponudila kar nekaj priložnosti, saj bo najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec jeseni kupcem ponudil 4. generacijo Sorenta, ki bo prvič nudila tudi hibridno moč in bo okrepila položaj znamke v razredu velikih športnih terencev.

Kia je nedavno napovedala prihod izboljšanih različic priljubljenih modelov razreda A in B, Picanta in Ria, ki bo še dodatno povečal njuno priljubljenost pri kupcih. Rio bo med drugim dobil novi blago hibridni pogon ‘EcoDynamics+, ki bo hkrati na voljo tudi pri vseh različicah modela Ceed. Kia namerava do konca leta tudi pri vseh ostalih modelih v svoji ponudbi predstaviti različne tehnologije, ki zmanjšujejo porabo goriva in znižujejo emisije CO2.

Kia. Prva za ljudi.

***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 50 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

 

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani