Kia Stonic februarja najbolje prodajani model v Sloveniji med fizičnimi kupci

Izjemna priljubljenost Kiinega križanca
Moderen dizajn, bogata serijska oprema, 7-letna tovarniška garancija, najbolj vroč avtomobilski razred majhnih SUV-ov in križancev
 

2.3.2021

Potem ko je Kiin majhni križanec Stonic lansko leto zmagoslavno zaključil kot najbolje prodajani model med fizičnimi kupci na Hrvaškem, so njegove prednosti bolj množično prepoznali tudi kupci v Sloveniji.

Tako je Stonic februarja letos s skupno 83 prodanimi primerki postal najbolje prodajani model med fizičnimi kupci v Sloveniji in za sabo pustil Renaultova predstavnika Capturja (80 prodanih vozil) in Clia (74 prodanih vozil).

Kia je sicer februarja prodala 206 vozil, kar je izjemen izid glede na to, da so se prodajni saloni po Sloveniji odprli šele 15. februarja. O rastočem zanimanju za Stonica priča podatek, da so v prvih dveh mesecih lanskega leta prodali 123 primerkov, letos pa v zgolj 14 dneh že 113.

 

 

Tudi sicer je za Kio v Sloveniji zelo uspešno obdobje, saj je bilo v lanskem letu prvič registriranih kar 2.460 vozil Kia. V »koronskem« letu, ki je precej skrčilo slovenski trg (- 27 %), je med 20 najbolje prodajanimi znamkami edino Kia zabeležila rast prodaje v primerjavi z letom prej (+10,5 %).

Razlogov za Stonicovo priljubljenost pri kupcih v Sloveniji je kar nekaj, med njimi pa so poglavitni moderen in večkrat nagrajen dizajn, varnostno in udobnostno bogata serijska oprema, širok nabor dodatne opreme, 7-letna tovarniška garancija, ki velja za celotno vozilo ter dejstvo, da Stonic sodi v trenutno najbolj vroč avtomobilski razred majhnih športnih terencev in križancev (B-SUV).
Prijavite se na testno vožnjo.