Kia Motors predstavila načrte za rast prodaje električnih vozil

Kia bo do leta 2025 po svetu ponudila 11 električnih vozil v različnih razredih

14.5.2020

Kia Motors Europe je predstavila več podrobnosti o prehodu k elektrifikaciji svojih vozil, ki sledi rekordni prodaji električnih vozil (EV) v Evropi v prvem četrtletju 2020 (Q1 2020).

Kia je nedavno predstavila ‘Plan S’, novo srednjeročno in dolgoročno strategijo, namenjeno progresivnemu vzpostavljanju vodilnega položaja v avtomobilski industriji prihodnosti, ki vključuje elektrifikacijo, mobilnostne storitve, povezljivost in avtonomno vožnjo. Strategija Plan S zarisuje Kiine predpogoje in podjetniški ‘preskok’ iz poslovnega sistema, osredotočenega na vozila z motorji z notranjim izgorevanjem v smer, v središču katere je popularizacija EV-jev.

Električna vozila predstavljajo 6 % Kiine celotne prodaje v Evropi v Q1 2020
Osredotočenost na EV v Evropi že daje rezultate brez primere. V prvem četrtletju 2020 je prodaja novih EV-jev v primerjavi z enakim obdobjem lani poskočila za 75 odstotkov, na skupno 6.811 vozil. To pomeni, da so Kiina vozila z ničelnimi emisijami predstavljala 6 odstotkov Kiine celotne evropske prodaje* v Q1 2020 (2,9 % v Q1 2019).
*113.026 prodanih vozil Kia v EU + EFTA + Velika Britanija v Q1 2020 [vir: Združenje evropskih avtomobilskih proizvajalcev (ACEA)]

Kia bo do leta 2025 po svetu ponudila 11 električnih vozil v različnih razredih
Z namenom doseganja ciljev iz Plana S namerava Kia do leta 2025 po svetu ponuditi 11 električnih vozil, ki bodo Kiini predstavniki v različnih razredih, ki vključujejo osebna vozila, športne terence in enoprostorce.

Naslednje leto bo Kia v Evropi ponudila novega električnega križanca z dolgim dosegom, novo platformo in možnostjo hitrega polnjenja
Prva vozila Kiine naslednje generacije električnih vozil bodo v Evropi predstavljena že naslednje leto in bodo narejena na posebni platformi, ki bo imela najsodobnejši električni pogon ter vrhunske tehnologije.

Nova platfoma ne bo ponujala samo obliko križanca, ki zamegljuje meje med osebnih in športno-terenskim vozilom, temveč bo omogočala v prihodnost usmerjeno uporabniško izkušnjo. Prav tako bo ponujala več kot 500-kilometrski doseg z enim polnjenjem in hitro polnjenje v manj kot dvajsetih minutah.

Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, je dejal: “Številna Kiina nova električna vozila bodo na voljo v Evropi, ki je trenutno glavni trg za rast prodaje EV-jev po svetu. Opogumlja nas zgodnji uspeh naših obstoječih EV modelov e-Niro in e-Soul, ki so ju kupci po vsej celini zelo dobro sprejeli. V zadnjih petih letih smo prav vsako leto zabeležili rast prodaje električnih vozil Kia, naši modeli naslednje generacije pa bodo ta trend še pospešili.”

 

Vsak novi model Kia v Evropi bo imel elektrificiran pogon
Od novih modelov, ki jih bo Kia v prihajajočih letih predstavila v Evropi, bo imel vsak vsaj eno elektrificirano različico (blagi hibrid, polni hibrid, priključni hibrid ali elektrika), tako da bodo napredne pogonske tehnologije predstavljale še večji delež v prodaji Kie v Evropi.

Nove uporabniške izkušnje za evropske voznike
Po novem povsem električnem modelu, ki ga pričakujemo naslednje leto, pa bo Kia od leta 2022 predstavila še nekaj vozil z ničelnimi emisijami, ki bodo poleg novega oblikovanja prinesla še nove uporabniške izkušnje, namenjene še preprostejši uporabi v vsakdanjem življenju.

Nadalje bo Kia ponudila nova vozila z zmogljivostmi polnjenja, ki so prilagojene potrebam in finančnim zmožnostim kupcev v različnih razredih vozil. Kiina električna vozila bodo imela zmogljivost polnjenja 400V ali 800V, kar bo omogočalo hitro ali zelo hitro polnjenje, za različne tipe kupcev.

Pablo Martinez Masip, direktor produktnega načrtovanja in določanja cen pri Kia Motors Europe, pojasni: “Evropskim kupcem želimo zagotavljati najboljšo vrednost za njihov denar, kar je nekaj, čemur smo zavezani pri vseh naših novih vozilih. To pomeni, da bodo določeni modeli, še posebej tisti, namenjeni stroškovno občutljivim kupcem, ponudili 400-voltno polnilno zmogljivost. 800-voltno polnjenje ne bo namenjeno le Kiinim najprestižnejšim modelom, temveč vsem modelom, kjer je izrazito povpraševanje po tej funkciji.

“Oba sistema se bosta lahko polnila doma ali na javnih polnilnicah. 800-voltno zelo hitro polnjenje izboljšuje uporabnost pri modelih, ki jih vozijo kupci, ki bolj pogosto potrebujejo visokonapetostno zelo hitro polnjenje ali prevozijo več kilometrov. 400-voltno polnjenje, ki ga imata trenutno večkrat nagrajena modela e-Niro in e-Soul, prav tako omogoča hitro polnjenje in bo še naprej pomembno za številne kupce, ki so lahko bolj prilagodljivi glede tega, kje in kdaj polnijo. Poskrbeli bomo za vse njihove potrebe.”

Cilj do 2026 letno prodati 500.000 EV-jev, vsaka 5. prodana Kia v Evropi bo električna
Znamkini zgodnji koraki v smeri popularizacije električnih vozil pred konkurenco so temelj prihodnosti na osnovi Plana S. Kia namerava do leta 2026 po svetu letno prodati 500.000 električnih vozil, ta pa naj bi takrat predstavljala več kot 20 odstotkov evropske prodaje.

Kiini obstoječi ponudbi električnih vozil se bodo pridružili različni modeli, ki bodo pomagali znamki doseči ta cilj, v pomoč pa bo rastoče število evropskih kupcev, ki so pripravljeni preklopiti na električno moč.

Kia. Prva v razvoju.

***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 50 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani