Kia dosegla veliko zmago v študiji J. D. Power o zanesljivosti vozil za leto 2022

Prvič v zgodovini študije J.D. Power je skupni zmagovalec nepremijska znamka - Kia
Kia s 3. mesta v letu 2021 skočila na 1. mesto v letu 2022 med vsemi znamkami (množičnimi in premijskimi) 
Sorento drugo leto zapored najvišje uvrščen v svoji kategoriji (Upper Midsize SUV) 
Vzpon korejske avtomobilske skupine Hyundai Motor Group (Kia, Hyundai, Genesis)

17.2.2022

V študiji o zanesljivosti vozil (VDS) J.D. za leto 2022 so lastniki vozil v Združenih državah Amerike postavili Kio na prvo mesto med vsemi avtomobilskimi znamkami, pri čemer so lastniki vozil Kia poročali o manj težavah z vozili kot pri ostalih 31 znamkah. To je drugo leto zapored, ko je Kia zasedla prvo mesto med množičnimi znamkami, in prvič v zgodovini te raziskave, da je bila neka nepremijska znamka – Kia – na prvem mestu v skupni razvrstitvi.

Stranke prijavile manj težav z vozili Kia v primerjavi z ostalimi 31 znamkami
Kupci vozil Kia so znamko Kia postavili pred vse ostale, tako množične kot tudi premijske znamke: Kia je s 145 točkami oz. ‘težavami na 100 vozil’ (PP100) povprečno oceno preskočila za kar 47 točk. 
 

Sorento drugo leto zapored najvišje uvrščen v svoji kategoriji (Upper Midsize SUV) 
Kia Sorento se je v študiji odrezal odlično – že drugo leto zapored je bil najboljši v svoji kategoriji (Upper Midsize SUV).

Vzpon korejske avtomobilske skupine Hyundai Motor Group (Kia, Hyundai, Genesis)
Kia je ena od treh znamk v lasti Hyundai Motor Group, ki so dosegle odlične rezultate. Premijska znamka skupine Genesis je bila razglašena za najboljšo premium znamko in je zasedla skupno četrto mesto, le eno mesto za sestrsko znamko Hyundai Motor, ki je v skupni razvrstitvi osvojila tretje mesto.

Kia s 3. mesta v letu 2021 skočila na 1. mesto v letu 2022 med vsemi znamkami (množičnimi in premijskimi) 
V lanski raziskavi se je Kia uvrstila na skupno tretje mesto med množičnimi in premium znamkami, letos pa se je povzpela za dve mesti in osvojila prvo mesto.

Letos strožja merila 
Za potrebe študije VDS za leto 2022 je J.D. Power v ZDA anketirala 29.487 lastnikov 32 avtomobilskih znamk. Upoštevali so se samo preverjeni kupci in najemniki novih avtomobilov ter lahkih tovornjakov letnika 2019, registriranih za osebno uporabo. Letošnja raziskava je uvedla nova, strožja merila, zaradi katerih se je zabeleženo število težav povečalo za 59 % glede na podatke za leto 2021, povprečje PP100 pa se je s 121 povečalo na 192 točk.
Spoznajte Kio.