Kia četrto leto zapored najbolje ocenjena znamka v študiji J.D. Power

Kia z najmanj okvarami v prvih 90 dneh

28.6.2018

Kia je po rezultatih študije J. D. Power IQS 2018 o začetnem zadovoljstvu strank v ZDA že četrto leto zapored osvojila naslov nepremijske znamke z najmanj prijavljenimi okvarami (72 okvar na 100 vozil. Lastniki vozil Kia so v prvih 90 dneh lastništva prijavili manj okvar kot lastniki vseh ostalih neluksuznih znamk v ZDA.

Sorento in Rio najboljša v svojih kategorijah
Kia svoj vodilni položaj ohranja z izjemnimi rezultati modelov Sorento in Rio, medtem ko so limuzina Optima, športni terenec Sportage in veliki enoprostorec Sedona (v Evropi smo ga poznali pod imenom Carnival, a na teh trgih že nekaj let ni več naprodaj) osvojili 2. mesto v svojih kategorijah. Kia Forte, ki v Evropi prav tako ni naprodaj, je bil v svoji kategoriji tretjeuvrščeni. Po zmagoslavju v študiji IQS v letih 2015, 2016 in 2017 je Kia Soul ponovno dosegel najvišjo oceno v kategoriji enoprostorcev.

“Prvo mesto med vsemi množičnimi znamkami, ki smo ga osvojili četrto leto zapored, ne pušča nobenega dvoma o vrhunski kakovosti izdelave vsakega posameznega vozila Kia,” pravi Michael Cole, izvršni direktor pri Kia Motors America. “Dva zmagovalca in pet dodatnih modelov med tremi najboljšimi v posameznih kategorijah predstavljajo dovoljšen dokaz Kiinega napredka in osredotočenosti na izjemno uporabniško izkušnjo.”

Študija IQS 2018 uglednega podjetja J. D. Power temelji na mnenju 75.712 lastnikov, ki so kupili vozilo v letu 2018, mnenje pa izrazili po 90 dneh po nakupu vozila. Vozila so ocenjevali na osnovi voznih izkušenj, zmogljivosti motorja in menjalnika ter različnih težav, ki so jih prijavili lastniki vozil.

 

Kia. Prva v dosežkih.

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.