Auto Bild (november 2019): Adijo, VW!

Primerjalni test Kia XCeed 1.4 TGDI (103 kW) vs VW T-roc 1.5 TSI (110 kW)

15.11.2019

Kupe, križanec ali SUV? Novi Kia Kia XCeed zmes vsega trojega. V prvi primerjavi se sooča s podobno zasnovanim VW-jem t-roc. Napet dvoboj, ni kaj!

Kia zmore! Z modelom Ceed so prehiteli VW golf, sicer serijskega zmagovalca, in to je bil velik korak za korejsko znamko. Možnost, da bi tak uspeh ponovili, je tudi v tej primerjavi velika. XCeed je namreč osnovan na Ceedu, enako kot t-roc na golfu. Tudi motorja sta si med seboj podobna, 1.4 T-GDI iz hiše Kia in 1.5 TSI iz hiše VW.

Da je XCeed mlajši, je tudi takoj opazno. V neposredni primerjavi je t-roc miren in nič kaj spektakularen. XCeed je tisti, ki prejme več pozornosti, še posebej v tej živahno rumeni barvi. Z ozko mrežo hladilnika in daljšim motornim pokrovom kot pri Ceedu, z nekaj več plastičnimi deli in zadaj padajočo strešno linijo, kot pri kupejih, je prava paša za oči.

 

Očitno je, da so zabavali tudi pri oblikovanju kabine tega modela. Kokpit je videti sveže in je jasno zasnovan, im mehke površine, ki so ponekod bolj kakovostne kot pri VW-ju. Slednji ima več trše plastike. XCeed je prva Kia, ki je prejela 12,3-palčni zaslon in lepo grafiko. Nov je tudi 10,25-palčni zaslon na dotik, na katerem se prikazujejo podatki predelane navigacije in multimedije. Upravljanje? Popolnoma brezhibno in preprosto.

V testni XCeed vgrajeni udobni sedeži imajo vpadljive šive. Položaj sedenja je za 3,5 centimetra višji kot pri običajnem Ceedu, kar pa je še vedno manj kot pri kakšnem večjem SUV-ju. Odločili so se za prijetno zlato sredino. Zadaj je udobno, sedežna klop za potnike je mehko oblazinjena. Kar zadeva kvaliteto materialov v kabini sta t-roc in XCeed na enakem nivoju – tudi v detajlih.

 

Naš testni XCeed poganja 1,4-litrski bencinski motor s 103 kW moči. Ta si privošči turbo sekundo, a zatem močno pospeši. Dolgo ostaja tiho in v ozadju, pri srednjih vrtljajih nekoliko brunda, pri višjih pa je malo glasen.

Kia je XCeed nastavila tako, da se pelje nevtralno. Vzmetenje je solidno, šele pri večjih cestnih napakah prenese udarce v kabino. Volan je direkten, avtomobil se pelje lahkotno in vodljivo, predvsem pa bolj agilno kot VW. Hvalimo tudi zavorno pot, ki je pri hladnih zavorah 35,7 metra, 1,6 metra manj kot pri VW-ju.

Uvrstitev
1. mesto – Kia XCeed 1.4 T-GDI
XCeed je videti dobro, je prostoren in zelo živahen avtomobil. Pelje se vodljivo in je zelo bogato opremljen. Tukaj je še sedemletna garancija, ki je češnja na vrhu smetane.

Pod črto
Kia je ponovno uspela prehiteti svojo veliko konkurenco. Xceed je zbral več točk od T-roca. Kia je z novim križancem odkrila novi format, v katerem bo več kot očitno zelo uspešna.

Preizkusite XCeed

Za ogled celotnega članka, prosimo, prenesite pdf datoteko.

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani