Kia se bo v naslednjih letih drastično spremenila

Skupina Hyundai-Kia ne bo več (zgolj) avtomobilski proizvajalec.

27.11.2019

Kia in njena krovna skupina Hyundai Motor Group (HMG) sta v zadnjih letih doživeli precej sprememb. Odkar je Chung Euisun postal podpredsednik skupine HMG, ki ima pod svojim okriljem sestrski znamki Kio in Hyundai ter dobavitelja za prvo vgradnjo in originalne nadomestne dele Mobis, je Kia doživela številne spremembe.

Prevelike proizvodne zmogljivosti avtomobilskih proizvajalcev
Gospod Chung, ki je bil na čelu Kie od leta 2005 do 2009, ko je prevzel trenutni položaj podpredsednika HMG, je na nedavnem srečanju z zaposlenimi izrazil skrb avtomobilske industrije glede prevelikih proizvodnih zmogljivosti. Po vsem svetu letne proizvodne zmogljivosti te dokaj konzervativne industrijske panoge namreč prodajo presegajo za kar 25 milijonov vozil, kar po njegovem mnenju pomeni, da bodo mnogi v težkem boju prihodnje mobilnosti propadli. "Tako pri tem sploh ne gre za proizvodnjo lepih vozil," meni Chung in dodaja: "Zato je za nas pomembno, da strankam poleg vozil ponudimo inovativne storitve in rešitve.”

Skupina Hyundai-Kia ne bo več (zgolj) avtomobilski proizvajalec
49-letni Chung, ki je kot edinec tudi edini naslednik večinskega lastnika in direktorja Chung Mong-kooja in vnuk ustanovitelja konglomerata HMG, Chung Ju-yunga, je tudi povedal, da bodo avtomobili predstavljali približno 50 odstotkov portfelja skupine, zasebna zračna plovila približno 30 odstotkov, preostalih 20 odstotkov pa bo predstavljala robotika. To pomeni, da skupina v bližnji prihodnosti ne bo več avtomobilski proizvajalec, temveč ponudnik mobilnostnih storitev (Mobility Service Provider). Zato skupina po njegovem mnenju potrebuje še več drastičnih sprememb, ki se bodo morale odražati skozi boljše rezultate. "Menim, da je učinkovitost najpomembnejši dejavnik dela," je dejal Chung in dodal: "Skupina mora ustvarjati dobiček ob izpolnjevanju številnih obveznosti. Zato moramo biti pri svojem delu učinkoviti in okretni."

Sproščena korporativna kultura
Spremembe je doživela tudi korporativna kultura, na primer skozi opustitev predpisanega načina oblačenja in vpeljavo poenostavljenega plačnega sistema. Vodilni možje HMG so med drugim poenostavili različna poročila, ki so poleg tega postala tudi bolj aktualna. Gospod Chung je o tem dejal: "Sovražim zapletene postopke poročanja in ne želim zapletenih razlag, okrašenih z nepotrebno PowerPoint predstavitvijo," ter dodal, da želi, da njihovi zaposleni nadaljujejo z enostavnim načinom podajanja informacij.

Chung je na sproščenem druženju z zaposlenimi tudi dejal: "Skupina je doživljala spremembe vse od svojega nastanka, a menim, da so se v zadnjih 10 letih upočasnile. Trendi na globalnih trgih se hitro spreminjajo, mi pa smo bili pri spreminjanju sebe počasni. Zato moramo izvesti drastične spremembe, ki morajo biti usmerjene k doseganju boljših rezultatov."

Kia. Prva v razvoju.


***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 49 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani