Kia odločneje vstopa v mobilnostne storitve

Uresničitev strategije Plan S skupaj z globalnimi partnerji in odprtimi inovacijami

14.9.2020


Iz Kia Motors Corporation so naznanili načrte, s katerimi bodo okrepili partnerstva s podjetji, ki se ukvarjajo z globalno mobilnostjo, ter tako zadostili različnim potrebam strank po svetu.

Predsednik in direktor Kie, Ho Sung Song, je med obiskom Kiine južnokorejske tovarne Sohari ob zadnjih pripravah na začetek lansiranja Carnivala 4. generacije javnosti predstavil znamkino strategijo globalne mobilnosti.

“Kia si prizadeva strankam zagotoviti prilagojene izdelke in različne mobilnostne storitve, ki temeljijo na naši dolgi zgodovini izdelave avtomobilov,” je dejal predsednik Song. “Kia bo še okrepila sodelovanje z globalnimi partnerji, saj želimo nuditi regionalno prilagojene mobilnostne storitve, ki bodo uresničitev naše strategije Plan S.”

Januarja letos je Kia Motors prvič napovedala dolgoročno strategijo Plan S, ki predstavlja znamkine načrte, da svoje mobilnostne storitve prilagodi strankam iz različnih koncev sveta.

Kia bo storitve prilagodila različnim življenjskim slogom kupcev po regijah
V Južni Koreji bo Kia nadgradila lokalni naročniški program ‘Kia Flex’ na skupno 200 vozil. Ponudba vozil bo vključevala novega Carnivala, ki bo kmalu lansiran na korejskem trgu, ter novi povsem električni model, ki bo dodan v bližnji prihodnosti.

V Evropi bo Kia sodelovala z globalnimi partnerji pri zagotavljanju regionalno prilagojenih mobilnostnih storitev. Leta 2018 je Kia skupaj s španskim energetskim velikanom Repsol ustanovila storitev souporabe vozil WiBLE. Gre za program, ki uporabnikom omogoča najem in vračilo vozil na številnih lokacijah. WiBLE trenutno upravlja s 500 priključnimi hibridi Kia Niro PHEV in je v Španiji eden vodilnih ponudnikov souporabe vozil. Kia namerava s to platformo v prihodnosti zagotavljati multimodalne mobilnostne storitve, ki vključujejo  različne načine prevoza, kot sta npr. javni prevoz in souporaba vozil.

Kia bo do konca leta preko svojih zastopnikov mobilnostne storitve lansirala tudi v Italiji in Rusiji. To so nove storitve, ki zastopnikom omogočajo oddajanje vozil za določeno obdobje, od enega dneva do celega leta. Kia bo v prihodnje svoje storitve postopoma širila po vsem svetu.

V Severni Ameriki bo Kia svojo elektrifikacijo pospešila skozi sodelovanje s svojimi mobilnostnimi partnerji. Znamka je ponudniku prevozov Lyft lansko leto namenila 200 primerkov električnega modela e-Niro, letos pa so predali 44 primerkov priključnega hibrida Niro HEV podjetju MoceanLab, ki je ponudnik mobilnostnih storitev v lasti avtomobilske skupine Hyundai Motor Group.

MoceanLab je bil lansko leto ustanovljen z namenom zagotavljanja mobilnostnih storitev na območju Los Angelesa. Načrti za širitev njegovih storitev vključujejo souporabo avtonomnih vozil, shuttle prevoze, multimodalne prevoze in osebno mobilnost. MoceanLab upravlja s floto 100 vozil, ki med drugim vključuje Niro HEV. Kia namerava razviti nove izdelke, zasnovane tako, da izboljšajo mobilnostne storitve, ki temeljijo na dosedaj zbranih podatkih MoceanLabove flote vozil.

V državah v razvoju se Kia prav tako pripravlja na prihajajoče spremembe na področju ponujanja mobilnostnih storitev. Kia kot partner sodeluje s podjetji, kot so npr. Ola, največji indijski ponudnik prevozov, Revv, indijsko podjetje za souporabo vozil, ter Grab, največji ponudnik prevozov v Jugovzhodni Aziji. Ta partnerstva bodo Kii omogočila boljše razumevanje mobilnostnih potreb njenih kupcev pri razvoju vozil v prihodnje.

Kia. Prva za ljudi.

***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 50 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani