Kia Motors in Rafa Nadal že 15 let skupaj na vrhu

Španski teniški zvezdnik leta 2004 pri 17 letih postal ambasador Kie za Španijo – od leta 2006 globalni ambasador Kie

12.7.2019

Družba Kia Motors in Rafael Nadal letos obeležujeta 15 let partnerstva. Teniški superzvezdnik je Kiin ambasador za španski trg postal leta 2004, ko je bil star le 17 let in na začetku kariere, ki se je izkazala za eno od najbolj izjemnih v teniški zgodovini. Partnerstvo je bilo leta 2006 poglobljeno, ko je bil Španec imenovan za globalnega ambasadorja znamke Kia.

Kia in Nadal sta odraščala in se razvijala skupaj
Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, pravi: “V zadnjih 15 letih sta Kia in Rafa Nadal razvila zmagovalno partnerstvo, ki sloni na strasti, garanju in je preseglo vsa pričakovanja. Rafa je odigral pomembno vlogo pri povečevanju zavedanja o znamki Kia, ne le v Evropi, temveč v večjem delu sveta. Ko je zacvetela njegova kariera, je tudi Kia postala  eden glavnih igralcev v avtomobilskem sektorju.”

Nadal se je pojavljal v številnih Kiinih oglaševalskih kampanjah in se je izkazal kot nesporni prvak. Njegova pojavnost, ki se je odražala skozi izjemno mero samozavesti in zavedanja o znamki Kia na evropskem trgu, je veliko prispevala k temu, da je Kia globalno postala ena najbolj prepoznavnih in zaželenih znamk.

V tem času je Nadal zgradil sloves najbolj uspešnega španskega teniškega igralca v zgodovini – in enega največjih v zgodovini svetovnega tenisa. Leta 2019 je Nadal osvojil svoj 12. Roland Garros in 18. turnir za Grand Slam, ter vknjižil največ zmag na pesku v zgodovini tenisa. Med svojim sodelovanjem z Rafo je Kia Motors vse od njenega začetka aktivno delovala v fundaciji Rafa Nadal Foundation, podpirala njegovo akademijo (Rafa Nadal Academy) in njegov mladinski turnir.

Med vsemi dolgoletnimi partnerstvi, ki jih ima Kia s številnimi športniki in organizacijami, je prav Rafa Nadal najpomembnejši in najbolj zaslužen za krepitev podobe Kie po vsem svetu. Kia je tudi pokrovitelj teniškega Grand Slam turnirja Australian Open in ter nogometne lige UEFA Europa League, najbolj množičnega klubskega tekmovanja na svetu.

 

Kia. Prva za ljudi.

***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 49 milijard dolarjev prihodkov. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani