Kia Motors Europe z novim vodjo marketinga

Gospod Lahoz ima za sabo več kot dvajsetletne izkušnje v avtomobilski panogi.

9.1.2020

Kia Motors Europe (KME) je imenovala Carlosa Lahoza za novega vodjo marketinga, ki ta položaj nastopi takoj. Gospod Lahoz bo bedel nad znamkinim marketingom in komunikacijskimi programi, ter bo odgovoren za številna področja kot so npr. Kiin digitalni marketing, znamka in strateško marketinško načrtovanje, odnosi z javnostmi, družabne mediji, ter uporabniške izkušnje z znamko v Evropi.

Lahoz bo neposredno podrejen Emiliu Herreri, izvršnemu direktorju KME
Carlos Lahoz bo z vstopom v Kiin evropski menedžment nadomestil Arturja Martinsa, ki je od nedavnega zaposlen na sedežu korejskega velikana v južnokorejski prestolnici Seul. Gospod Lahoz bo neposredno poročal Emiliu Herreri, izvršnemu direktorju Kia Motors Europe.

Kia z novimi hibridnimi in električnimi modeli želi okrepiti svoj ugled
“To je še posebej vznemirljivo obdobje za Kio, saj se v Evropi krepi dojemanje naše znamke kot pametne, cenovno dostopne in elektrificirane,” je dejal Emilio Herrera. “S še več prihajajočimi električnimi in hibridnimi modeli bo Carlos delal z marketinškim oddelkom, da bo Kia še naprej zagotavljala dober odnos in komunikacijo z obstoječimi in potencialnimi strankami na najbolj učinkovit način. Njegovo znanje o tem kako Kia deluje, skupaj z vpogledom v to, kar si naše stranke želijo od svojih vozil in naše znamke, ga naredi idealnega za to vlogo.”

Kiin regionalni sedež pristojen za 39 trgov v Evropi in Zakavkazju
Gospod Lahoz ima za sabo več kot dvajsetletne izkušnje v avtomobilski panogi. Nazadnje je pet let deloval kot direktor strateškega načrtovanja in operacij pri Kia Motors Europe, kjer je bil odgovoren za znamkino dolgoročno poslovno strategijo, upravljanje s CO2, poslovne analize in načrtovanje prodaje. Prav tako je bil odgovoren tudi za Kiino evropsko proizvodnjo, načrtovanje delovanja v Kiini evropski tovarni na Slovaškem. Pred prihodom v Kiino evropsko centralo je bil višji menedžer poslovnega načrtovanja pri Kiini španski podružnici (Kia Motors Iberia).

44-letni Španec je diplomiral iz ekonomije na univerzi Zaragoza, nato zaključil MBA študij na poslovni šoli v Madridu. Sledilo je podiplomsko izpopolnjevanje na Wharton School (University of Pennsylvania, ZDA). Gospod Lahoz poleg španščine tekoče govori angleško in italijansko, a se dobro znajde tudi v nemščini.

Kia. Prva za ljudi.

***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 49 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani