Kia in Canoo razvijata platformo za električna vozila

Skupni razvoj povsem električne platforme, ki temelji na Canoojevem popolnoma prilagodljivem skateboard dizajnu

5.5.2020

Kia Motors bo kot del skupine Hyundai Motor Group (HMG) skupaj s podjetjem Canoo razvijala platformo za električna vozila (EV), ki bo temeljila na Canoojevem lastnem skateboard dizajnu, namenjena pa bo novim modelom korejskega avtomobilskega velikana.

V skladu z dogovorom bo Canoo zagotavljal inženirske storitve, ki bodo v pomoč pri razvoju popolnoma prilagodljive platforme, namenjene izključno EV-jem in sicer po specifikacijah Kie in Hyundaija. Platforma bo skupini omogočila proizvodnjo stroškovno konkurenčnih električnih vozil — v razponu od majhnih EV-jev do namenskih vozil (PBV-Purpose Built Vehicles) — za različne potrebe strank.

Canoo, podjetje iz Los Angelesa, ki izdeluje EV-je le po naročilu, ponuja skateboard platformo, na kateri je nameščenih večina ključnih komponent vozila s poudarkom na funkcionalni integraciji. To pomeni, da vse komponente opravljajo karseda veliko funkcij. Takšna inženirska rešitev zmanjša velikost, težo in skupno število delov skateboarda, kar posledično pomeni več prostora v kabini in stroškovno učinkovitejše električno vozilo. Poleg tega je Canoojev skateboard samostojna enota, ki jo lahko uporabimo pri kateremkoli dizajnu kabine.

Nova platforma za poenostavljen in standardiziran razvojni proces, ki bo znižal ceno vozila
Kia pričakuje, da ji bo Canoojeva prilagodljiva platforma s skateboard zasnovo omogočila poenostavljen in standardiziran razvojni proces električnih vozil, ki bodo postala tudi cenovno konkurenčnejša. Prav tako je pričakovati poenostavitev proizvodne linije teh vozil, kar bo omogočilo hitrejše odzivanje na potrebe trga in želje strank.

87 mlrd. dolarjev v nadaljnjo rast in razvoj PBV-jev
S tem novim sodelovanjem bo skupina HMG podvojila svoje nedavno sprejete zaveze, saj bodo Korejci za zagotovitev svoje rasti v naslednjih petih letih investirali 87 milijard dolarjev. V skladu s tem bo Hyundai do leta 2025 investiral 52 milijard v tehnologije prihodnosti, medtem ko bo Kia v enakem obdobu investirala 25 milijard v elektrifikacijo in bodoče mobilnostne tehnologije, tako da bodo do leta 2025 okolju prijaznejša vozila predstavljala kar četrtino vseh prodanih vozil Kia. Kia je nedavno predstavila načrte v zvezi z razvojem popolnoma električnih namenskih vozil, prilagojenih podjetjem s področja souporabe vozil in logistike.

“Navdušujeta nas hitrost in učinkovitost Canoojevega razvoja EV zasnove, zato so za nas idealen inženirski partner, ko si prizadevamo, da postanemo eno vodilnih podjetij na področju mobilnostne industrije,” je dejal Albert Biermann, vodja raziskav in razvoja pri skupini.  “S Canoojevimi inženirji bomo sodelovali pri razvoju cenovno dostopne platforme, ki bo nared za avtonomna vozila in primerna za množično uporabo.”

Canoo je septembra 2019, zgolj 19 mesecev po ustanovitvi podjetja, predstavil prvo električno vozilo, ki je na voljo le po naročilu. Canoojeva lastna skateboard zasnova, na kateri sta nameščena baterija in električni pogon, mu je omogočila predrugačenje oblikovanja EV-jev na način, ki se razlikuje od tradicionalne oblike in funkcionalnosti avtomobilov.

Canoo je trenutno v Beta fazi testiranja in je nedavno odprl čakalno listo za svoje prvo vozilo. To je prelomnica za podjetje z več kot 300 zaposlenimi, ki bo prvi model predstavilo leta 2021 – model, narejen za svet, v katerem so prevozna sredstva čedalje bolj električna, avtonomna in namenjena souporabi.

Kia. Prva v razvoju.

***


Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 50 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  
 

 

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani