Test: Kia Xceed 1.4 T-GDi DCT Stream
www.avto.info, 04.11.2020

Bistvena je oblika
Samodejni DCT menjalnik se z 1.4 T-GDI turbobencinarjem (103 kW / 140 KM) dobro razume in prestavlja pričakovano hitro ter skoraj neopazno.

4.11.2020

Xceed je gotovo najbolj privlačen in najbolj poseben član zdaj že zelo pestre družine modelov ceed. O tem, kako zelo poseben je, priča dejstvo, da si s kombilimuzino deli le sprednja vrata. Je križanec, ki ne ponuja štirikolesnega pogona in zato stavi predvsem na postavljaški videz, h kateremu največ prispevajo poudarjeni blatniki in velika platišča.

Po različici z 1,4-litrskim štirivaljnikom in ročnim menjalnikom ter tisto z litrskim trivaljnikom smo pod drobnogled dobili še kombinacijo z 1,4-litrskim strojem in dvosklopčnim menjalnikom.

Ta se s turbobencinarjem, ki zmore 103 kilovate (140 KM), dobro razume in prestavlja pričakovano hitro ter skoraj neopazno. S pospeškom od 0 do 100 kilometrov na uro v 9,5 sekunde ni rekordno hiter, a zagotavljamo vam, da večina ne bo potrebovala več.

Motor deluje uglajeno, poraba se giblje od sedem do osem litrov na 100 kilometrov. Ta pogonski sklop se najbolje poda postavljaškemu imidžu tega modela.S tem pogonskim sklopom je Xceed zelo prijeten, a ne moremo se znebiti občutka, da so pri Kii pri njem stavili malce preveč le na videz.

Spoznajte XCeed.

 

Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite TUKAJ!

 

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani