Kia s prodajno rekordnim 3. četrtletjem v Evropi

Kia Motors je v tretjem četrtletju letošnjega leta v Evropi zabeležila rekordno trimesečno prodajo, zaradi česar je to najuspešnejše četrtletje doslej.

22.10.2020

132.933 prodanih vozil Kia v Evropi od julija do septembra (10-odstotni porast v primerjavi z 2019), kar pomeni prodajno najboljše četrtletje
Po podatkih, ki jih je objavilo združenje evropskih avtomobilskih proizvajalcev (ACEA), je Kiina prodaja v Evropi (sem štejejo države članice EU, EFTA in Združeno kraljestvo) od julija do septembra 2020 skupno znašala 132.933 vozil. To 10,0-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem v letu 2019 (120.846 vozil) je preseglo Kiino dosedanje najboljše četrtletje (Q1 2019), ko so prodali 132.174 vozil Kia.

Hibridi in električna vozila predstavljajo več kot četrtino prodanih vozil Kia v Evropi
Najnovejši prodajni podatki vključujejo Kiino čedalje večjo ponudbo električnih in hibridnih vozil (blagi hibridi (MHEV), vzporedni hibridi (HEV), priključni hibridi (PHEV)). Elektrificirana vozila predstavljajo ključni razlog za Kiino rast v letu 2020, kljub padcu evropskega trga. Elektrificirani pogoni zdaj predstavljajo 28,6 % Kiine celotne prodaje v Evropi – več kot četrtino.

Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, je dejal: “Po krčenju evropske prodaje sredi leta zaznavamo znake okrevanja trga. Kiin rekordni rezultat v tretjem četrtletju je kombinacija večjega povpraševanja in naraščajoče priljubljenosti naših elektrificiranih vozil. Kiina čedalje večja ponudba priključno hibridnih in hibridnih vozil ter naš sloves na področju kakovosti, oblikovanja in vrednosti vozil pomenita, da smo dobro pozicionirani pri strankah, ki se zanimajo za napredne pogone.”

Kiin tržni delež v Evropi letos narastel na 3,6 %
Kiina prodaja je sicer letos zaradi pandemije koronavirusa padla za 20,0 % (na 311.325 vozil). Kljub temu je znamka Kia zabeležila manjši padec, kot ga je doživel evropski trg, ki se je skrčil za 29,3 %. Kiin tržni delež je letos tako narastel na 3,6 % (3,2 % v enakem obdobju 2019).

Za dobro prodajo zaslužni tudi Ceed, elektrificiran pogoni in izboljšani modeli
Karoserijske različice modela Ceed in čedalje bogatejša ponudba elektrificiranih modelov imajo letos pomembno vlogo pri Kiinih prodajnih dosežkih. Skupna prodaja elektrificiranih modelov (MHEV, HEV, PHEV in EV pogoni) je od januarja do konca septembra znašala 88.959 vozil.

Zlasti je opazen rast prodaje elektrificiranega Nira (HEV, PHEV in popolnoma električni e-Niro), katerega prodaja se je povečala za 24,0 %, na skupno 55.588 primerkov. Od tega prodaja e-Nira predstavlja 20.588 primerkov, s 156,6-odstotno rastjo v primerjavi z enakim obdobjem lani. Niro je tako letos postal Kiin drugi najbolj priljubljeni model v Evropi in je prvič prehitel Sportaga (55.525 prodanih vozil).

Prodaja električnih vozil višja za kar 155 %, prodaja priključnih hibridov pa za 76 %
V prvih devetih mesecih leta 2020 je popolnoma električni e-Soul doživel podobno rast priljubljenosti (+150,6 %, 6.110 primerkov). Skupno je prodaja priključnih hibridov (PHEV) boljša za 75,8 % (22.913 vozil).

Model Ceed z vsemi svojimi karoserijskimi različicami (Ceed, Ceed Sportswagon, ProCeed in XCeed) še naprej ostaja Kiin najbolje prodajani model v Evropi. Kiin prvi model »Made in Europe« je zabeležil 3,6-odstotno rast prodaje, kar pomeni skupno 83.700 prodanih vozil.

Temu uspehu so botrovale tudi nedavno predstavljene PHEV različice modelov Ceed Sportswagon in XCeed ter ‘EcoDynamics+’ dizelske MHEV različice, ki so letošnje novosti.

 

 

Do konca leta prihod novega Sorenta, izboljšanih modelov in novih pogonov
Zadnji meseci leta 2020 bodo tej najstarejši korejski avtomobilski znamki prinesli nove priložnosti, saj bo na nekaj evropskih trgih predstavljena 4. generacija novega Sorenta. Znamkin globalno najpomembnejši SUV prvič v svoji zgodovini prinaša hibridno moč, v začetku leta 2021 pa pride še njegova PHEV različica.

Izboljšave so ali še bodo doživeli Kiini priljubljeni modeli Picanto (35.918 prodanih vozil), Stonic (40.295 prodanih vozil) in Rio (24.558 prodanih vozil), ki se jim bo v izboljšani podobi pridružil tudi gran turismo Stinger. Izboljšave vključujejo osvežen dizajn, nove tehnologije in v primeru Stonica in Ria tudi vpeljavo novih EcoDynamics+ bencinskih MHEV pogonov. Do konca leta se jim pridruži tudi atraktivno oblikovani Stonic GT-Line.

Kia bo kmalu obelodanila več podrobnosti o svojih načrtih glede predstavitve dodatnih pogonov MHEV in HEV ter ostalih varčnih tehnologij v svoji modelni ponudbi.
Kia. Prva za ljudi.

***

Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje se postavlja z avtomobilskimi tovarnami v petih državah, letno proizvodnjo več kot 3 milijone vozil in razvejano prodajno-servisno mrežo 5.050  zastopnikov v približno 190 državah sveta. Znamka po vsem svetu zaposluje več kot 52.000 ljudi in letno ustvari več kot 50 milijard dolarjev prihodkov. V študiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami. Podjetje stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Glavni sedež podjetja Kia Motors Europe je s tem namenom v nemškem Frankfurtu, kjer prav tako domuje moderen Kiin oblikovalski center. Ključno vlogo pri razvoju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia predstavlja še center za raziskave in razvoj v bližnjem Rüsselsheimu. Kiino izjemno oblikovalsko nadarjenost potrjuje preko 70 evropskih in mednarodnih dizajnerskih nagrad. Kia uživa status vodilnega oblikovalca v avtomobilski panogi in je dobitnica številnih prestižnih nagrad, kot npr. Red Dot, Good Design, iF in drugih. Oblikovanje vozil je ključna stvar, ki Kio loči od številčne konkurence, ter ključna prednost za kupce. Znamkin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (slov. Moč presenečanja) – predstavlja Kiino globalno zavezo presenečati svet z vznemirljivo, navdihujočo izkušnjo, ki presega pričakovanja.  

 

Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani