7 LET GARANCIJE

VPRAŠANJA IN ODGOVORI
? Katera vozila imajo 7 letno garancijo?
ODGOVOR:
7-letna garancija velja za vsa nova vozila.
? Ali je to garancija za celotno vozilo ali pa je omejena na določene dele?
ODGOVOR:
Garancija velja za celotno vozilo. Le določene dele garancija krije krajši čas. Podrobnejši opis lahko najdete pod točko »Ali so kakšni deli, ki jih garancija ne krije?
? Ali je kakšna omejitev glede števila prevoženih kilometrov?
ODGOVOR:
Prva tri leta velja neomejeno število prevoženih kilometrov*, za celotno obdobje garancije pa velja do 150.000 kilometrov.
*izjema so vozila ki se uporabljajo za komercialne namene, pri katerih velja omejitev 150.000 km
? Ali so kakšni deli, ki jih garancija ne krije?
ODGOVOR:
Nekateri deli vozila imajo naravno dobo trajanja in jih garancija krije krajši čas. To so: zagonski akumulator (12 mesecev brez omejitve kilometrov), naknadno vgrajena Kiina dodatna oprema (24 mesecev brez omejitve kilometrov), avdio sistem, navigacija in ostali povezani audio priključki (36 mesecev oz. 100.000 km). Garancija na barvo velja 60 mesecev ali 150.000 km, garancija na anti-perforacijo pa 84 mesecev brez omejitve kilometrov. Garancija na visokonapetostno (HV) baterijo velja 7 let ali 150.000 kilometov (za izgubo zmogljivosti na manj kot 70 % prvotne kapacitete).
? Kako je mogoče, da edino kia ponuja 7 letno garancijo oz. 150.000 km?
ODGOVOR:
Zahvaljujoč našim proizvodnim procesom tako v Evropi kot drugod po svetu smo pri Kii prepričani v vrhunsko kakovost naših vozil, tako da edino mi lahko ponudimo edinstveno garancijo, ki ji ni para nikjer v Evropi. Kiina garancija ni garancija, ki jo ponujajo nekatere zavarovalnice. Gre za tovarniško garancijo, ki velja od 0. do 7 leta starosti vozila.
? Ali je garancija prenosljiva na naslednjega lastnika?
ODGOVOR:
Da, brez kakršnihkoli težav.
? Kako pa je glede garancije na prerjavenje?
ODGOVOR:
Za vsa naša vozila velja garancija na prerjavenje vsaj 7 let.
? Ali moje vozilo izgubi garancijo, če prekoračim predpisani servisni interval?
ODGOVOR:
Kia Motors je nekoliko zaostrila pravila glede rednega servisiranja vozil Kia, po katerih lahko zaradi prekoračitve predpisanega kilometrskega ali časovnega intervala vaše vozilo v določenih primerih izgubi tovarniško garancijo.

Pravočasno servisiranje vozila znotraj predpisanega intervala je nujno zaradi zagotavljanja brezhibnosti vozila, ki zmanjšuje možnost nastanka okvar. Pomemben vzrok so tudi novi, strožji emisijski standardi, ki jih vozilo izpolnjuje, če je servisirano znotraj predpisanega servisnega intervala.

Če svojo Kio servisirate redno, je vsaka skrb odveč. Vseeno pa svetujemo, da jo na redni letni servis naročite vsaj 1.000 km ali 1 mesec pred predpisanim skrajnim rokom. Tako brezskrbno ohranjate garancijo vozila, obenem pa se izognite morebitnim vrstam na servisu v dneh, ko se s servisiranjem že mudi.
Natančni pogoji garancije so na voljo v garancijski knjižici vozila oziroma pri pooblaščenem prodajalcu.
Vsa Kompaktna SUV Športna EV / Hibridna Karavani