KIA pro_cee'd GT

KIA pro_cee'd GT

VROČ TEMPERAMENT, TURBO MOČ.
Mišičasta oblika, turbo motor z 204 KM, Recaro sedeži in dvojna izpušna cev. A moramo še kaj dodati? Zahvaljujoč svojim vrhunskim zmogljivostim vas bo novi Kia pro_cee’d GT navduševal vse do cilja.

KIA pro_cee'd GT

Izgled

Barve

DELUXE BELA (HW2)
RDEČA (FRD)
ČRNA PERLA (1K)
STROJNO SREBRNA (9S)
PLANETARNO MODRA (D7U)
Izbira barve

Lastnosti

Pregled

ZUNANJOST

GT prinaša novo podobo športne dramatike. Prednja in zadnja LED svetila? Vsekakor! Športna odbijača? Logično. Dve izpušni cevi? Definitivno! In povsod vmes dramatična kupejevska podoba, pod katero se je podpisal sloviti Peter Schreyer.

NOTRANJOST

Poglej od blizu, GT detajli so kamorkoli pogledaš: v usnje odeta prestavna ročica, dodatki v kabini prevlečeni s kovinskim filmom ali črnim piano lakom, ambientna osvetlitev sredinske konzole, rdeči šivi v usnje odetega volanskega obroča …

Vse to je rezultat obsesivne posvečenosti detajlom, ki jo poganja GT slog.

UDOBJE

GT-ja razganja od idej. Edinstvene ideje, velike in majhne, poganja tehnologija, ki naredi vožnjo karseda enostavno in zabavno.

VARNOST

Kia pro_cee’d GT je vsestranski igralec – in to velja tudi za maksimalno varnostno opremo zate in tvoje sopotnike.

ZMOGLJIVOST

Zmogljivost nista zgolj surova moč in hitrost. Kia pro_cee’d GT dodaja še živahno držo, odzivno vodljivost in dinamičnost.

Lastnosti

Zunanjost

OPAZEN

Tako kot pri vsakem pravem športniku, tudi pri GT-ju ni le vse v mišicah.

Zunanji videz je kombinacija čistih mišic in elegance, kar se odraža v kupejevsko ostrem prednjem delu, dinamični silhueti ter agresivno-robustnem zadku.

Rezultat oblikovalskega pogleda na nastanek avtomobila je športnik po srcu, ki ga ni strah biti opazen.

DRZNEGA VIDEZA

V skladu s svojim imenom ima Kia pro_cee’d GT tako drzen videz kot se spodobi za športnika takšnega kalibra.

To najbolje ponazarjajo npr. LED “ledene kocke,” ki opravljajo vlogo prednjih dnevnih luči, ali drzni športni odbijači ter edinstvena motorna maska v obliki tigrovega nosu.

PRAVI GT IZ VSEH ZORNIH KOTOV

S katerega koli kota pogledamo vozilo, ugotovimo, da gre za pravega GT. Ne smemo pozabiti niti LED luči na zadku, dveh izpušnih cevi in zadnjega difuzorja … seznam je kar zajeten.

IZPOPOLNJENA VIDLJIVOST

LED dnevne luči v obliki štirih “ledenih kock” in HID ksenonski žarometi s prilagodljivim sistemom prednje osvetlitve.

VZNEMERLJIV NAVZNOTER IN NAVZVEN

Kia pro_cee’d GT je res vznemirljiv v kabini, ampak nič manj ni vznemirljiv niti, če ga pogledamo od zunaj. Najboljši primer tega so 18-palčna alu platišča s 16-palčnimi zavornimi diski in rdečimi zavornimi čeljustmi.

Drzen, zajeten in čudovit, GT se lahko pohvali z natančnostjo tehnologije in prefinjeno končno izdelavo, kar naredi vtis kamorkoli vas bo pot peljala.

Lastnosti

Notranjost

IZPOLNJENA PRIČAKOVANJA

Sodeč po športni zunanjosti, boste veliko pričakovali tudi v kabini GT-ja. Usedite se in ne boste razočarani.

MERILNIKI V GT SLOGU

7-palčni TFT LCD merilnik se spremeni v dirkaški merilnik hitrosti: preprosto pritisni GT gumb na volanskem obroču za prikaz navora in podatkov.

RECARO ŠPORTNI SEDEŽI

Zdrsni v Recaro športne sedeže in uživaj v maksimalnem udobju in sami vožnji. Poleg tega, da so sedeži brezkompromisno športni po videzu in občutku ter se ponašajo z usnjenim in semiš oblazinjenjem, se tudi ergonomsko prilegajo tvojemu telesu.

Tudi najbolj ambicioznim voznikom nudijo močno bočno oporo v vseh še tako ostrih ovinkih, medtem ko jih nesimetrična podpora v ledvenem delu dela tako udobne tudi med vsakdanjo rabo.

GT DETAJLI

Pomembni detajli GT stila: usnjen volanski obroč in Recaro sedeža z rdečimi šivi.

Lastnosti

Udobje

VZVRATNA KAMERA

Vožnja v vzvratno smer in še posebej vzvratno parkiranje je lahko precej neprijetno in dostikrat boleče za vaš vrat. Ampak to ne velja za Kia pro_cee’d GT!

Zahvaljujoč vzvratni kameri, ki je kot vaše oči na zadku glave, na TFT LCD zaslonu pred vami prikazuje dogajanje za vozilom. Z drugimi besedami vam omogoča, da brez obračanja glave nazaj vidite kaj se dogaja za vozilom.

Zato vzvratna vožnja nikoli še ni bila tako preprosta - ali varna.

NAPREDEN NAVIGACIJSKI SISTEM

Radi bi šli v pravo smer? Kot dodatno opremo si lahko omislite 7-palčno in na dotik občutljivo navigacijo, ki omogoča glasovno prepoznavo in vse ostalo, kar sodi k naprednemu navigacijskemu sistemu.

ALUMINIJASTI PEDALI

Naši oblikovalci so vse naredili tako, da je popolnoma v skladu z imenom Gran Turismo.

Zato so tudi voznikove pedale oblikovali v dirkaškem aluminijskem slogu, da se ujema s preostankom športne kabine. V pravi GT izkušnji boste uživali od glave do stopal.

OGREVAN VOLANSKI OBROČ

Naši oblikovalci dobro vedo, da lahko majhne stvari naredijo veliko razliko. Poglejte volanski obroč pro_cee’da GT, ki ga lahko z enim dotikom stikala ogrejemo.

SAMODEJNA KLIMATSKA NAPRAVA

Poleti si boste sami nastavljali želeno temperaturo, poleg tega pa se samodejna klimatska naprava ponaša tudi z dvopodročnim delovanjem - ločeno za voznika in sovoznika.

Če pa to ni dovolj sveže za vas, vedno lahko odprete opcijsko panoramsko streho za neposredno dozo svežega zraka.

NAPREDNA AVDIO TEHNOLOGIJA

Napredna avdio tehnologija spremeni pro_cee’da GT v mobilni studio – tu so radio, CD predvajalnik, 6 zvočnikov, TFT LCD zaslon, stikala za upravljanje avdio sistema na volanskem obroču in AUX/USB priključki za iPod ali MP3 predvajalnik.

Lastnosti

Varnost

LDWS (Lane Departure Warning System - Opozorilni sistem za odmik od voznega pasu)

V življenju je veliko motečih dejavnikov in vedno obstaja možnost, da smo nezbrani. Na srečo je tu sistem LDWS (Lane Departure Warning System), ki vas v primeru, da zapuščate svoj vozni pas, vizualno na armaturni plošči in zvočno opozori.

Tako boste zagotovo ostali na svojem pasu in tako bistveno zmanjša možnost trka.

KSENONSKI ŽAROMETI

Tema ni noben resen izziv za pro_cee'da GT, saj za odlično osvetlitev skrbijo HID ksenonski žarometi, ki sodijo v serijsko opremo.

SISTEM PRILAGODLJIVIH ŽAROMETOV

Tovrstna sodobna tehnologija omogoča zgodnje zaznavanje ovir in onemogoča mrtve kote med vožnjo ponoči, saj žarometi svetijo močno in se prilagajajo smeri položaja volana, kotu, teži in hitrosti vozila. Gre za pametno osvetlitev za izboljšanje prometne varnosti – še posebej v slabih voznih razmerah.

VSM (VEHICLE STABILITY MANAGEMENT)

Kakršenkoli je že tvoj način vožnje ali vozne razmere, s Kia pro_cee’dom GT boš vedno trdno v sedlu in užival/a v izjemni vodljivosti.

To pa zaradi tega, ker VSM pomaga vozilu ostati v želeni smeri, saj kot del serijske opreme nudi varnostne pripomočke kot so protiblokirni zavorni sistem (ABS), pomoč pri speljevanju v klanec (HAC) ter stabilnostni sistem (ESC), ki odpravlja prekrmarjenje in podkrmarjenje.

ŠPORTNI SEDEŽI Z MOČNO BOČNO OPORO

Pri pro_cee'du GT tudi najbolj ambicioznim voznikom nudijo športni sedeži močno bočno oporo v vseh še tako ostrih ovinkih, medtem ko jih nesimetrična podpora v ledvenem delu dela udobne tudi med vsakdanjo rabo.

Lastnosti

Zmogljivosti

AERODINAMIČNE ZMOGLJIVOSTI

GT-jeve atraktivne poteze so morda videti fantastično, ampak to ni njihova edina naloga! Njihova vloga je ključna pri maksimalnem izkoriščanju aerodnamičnih zmogljivosti vozila.

Znižana karoserija bolje ohranja želeno smer in drži stik s cestiščem. Aerodinamika optimizira dotok zraka in zmanjšuje upor in je to dvojni bonus, ki prispeva k zmanjševanju hrupa v kabini in znižuje porabo goriva.

ŠPORTEN IN UDOBEN

Kia pro_cee’d GT nudi občutek športnosti na kolesih, da se boste težko ločili od svojega vozniškega sedeža. Naša skrivnost, ki tiči za športnostjo? Najprej je vzmetenje tako nastavljeno, da nudi izjemno vodljivost in vozno udobje.

Ne smemo pozabiti niti na pravo mešanico trdne, toda udobne vožnje in vsakdanje rabe ter zelo športnega grmenja iz izpušnih cevi.

TURBO GDI MOTOR S 150 kW (204 KM)

Vznemirjenje, kurja polt, hudomušen nasmeh – GT ustvarja možganske nevihte.

To je sprožilec! Zadostuje zagon 1,6-litrskega Turbo GDI motorja s 150 kW (204 KM) in 265 Nm navora.

DO 100 km/h V 7,7 SEKUNDAH

Začne se letenje. GT pospeši s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom do 100 km/h v 7,7 sekundah in doseže najvišjo hitrost 230 km/h.

ZNIŽANA AERODINAMIČNA KAROSERIJA

Znižana karoserija bolje ohranja želeno smer in drži stik s cestiščem. Aerodinamika optimizira dotok zraka in zmanjšuje upor in je to dvojni bonus, ki prispeva k zmanjševanju hrupa v kabini in znižuje porabo goriva.

IZJEMNA VODLJIVOST

Kia pro_cee'd GT nudi občutek športnosti na kolesih, da se boste težko ločili od svojega vozniškega sedeža.

Naša skrivnost, ki tiči za športnostjo? Vzmetenje je nastavljeno tako, da nudi izjemno vodljivost in vozno udobje.

Tehnični podatki

Motor

Motor Bencinski, 4-valjni
Tip motorja Bencinski, 4-valjni
Prostornina motorja (ccm) 1.591
Največja moč
(kW / KM pri vrt./ min)
150 / 204 ~ 6.000
Največji navor
(Nm pri vrt./min)
265 ~ 1.750 - 4.500
Največja hitrost vozila (km/h) 230
Pospešek od 0 do 100 km/h (s) 7,7

Tehnični podatki

Dimenzije

Dimenzije
Zunanje mere (mm)  
Dolžina 4.310
Širina 1.780 (brez stranskih ogledal)
Višina 1.430
Medosna razdalja 2.650
Medkolesna razdalja (spredaj/zadaj) 1.545 / 1.553
Previs (spredaj/zadaj) 900 / 760

 

Motor 1.6 T-GDI (150 kW/204 KM)
Masa praznega vozila (kg) (z voznikom) 1.359 – 1.448
Največja dovoljena masa (kg) 1.850
Prtljažni prostor (l) 380 / 1.225
Posoda za gorivo (l) 53

Tehnični podatki

Podvozje

Vzmetenje in prenos moči
Spredaj McPhersonovi vzmetni nogi s stabilizatorjem in plinskim blažilnikom.
Zadaj Posamično, večtočkovno vpetje s stabilizatorjem.
Krmiljenje Zobata letev, električno ojačanje MDPS.

 

Zavore
Zavore Hidravlične, dvokrožne, diagonalne, ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne sile EBD
Spredaj Prisilno hlajeni zavorni koluti (16 palčni)
Zadaj Zavorni koluti (14 palčni)

 

Pnevmatike in platišča
Dimenzije pnevmatik in platišč 225/40 ZR18, 7.5J x 18
Rezervno kolo T125/80 D16 (začasno rezervno kolo)

Tehnični podatki

Poraba goriva in emisije

Motor 1.6 T-GDI (150 kW/204 KM)
CO2 emisije (g/km) – komb. 171
Emisijski razred EURO V
Vožnja izven naselja (l/100 km) 6,1
Kombinirana vožnja (l/100 km) 7,4
Vožnja v naselju (l/100 km) 9,7