Vsi članki

02. 09. 2014

Kiin zastavonoša Sportage tudi po prenovi ohranja prepoznavno obliko, ki mu je precej pomagala do prvega uspeha.

Sportage je bil gotovo eden tistih Kiinih avtomobilov, ki so znamki prinesli preboj in uspeh. Model druge generacije je bil nedavno prenovljen.

O zunanjem videzu avtomobila tudi po blagi prenovi zapišemo, da utegne še naprej ugajati in da se Sportageu resnična starost ne bo poznala, saj je bil že v izhodišču oblikovan zelo privlačno.

Počutje v kabini je pač zelo prijetno. Armaturna plošča z izboljšanimi merilniki je prijetno oblikovan izdelek, gumbi in upravljala so večinoma tam, kjer jih potrebujete, le tipka za potovalni računalnik bi bila lahko manj skrita. Sprednja sedeža sta uživaško široka, element ugodja je zdaj še poudarjen, saj je med vožnjo avtomobil bistveno bolj tih. Predvsem k temu pripomore izboljšano vzmetenje – kratke ostrejše grbine vas ne bodo več motile.

Sportage se krmili solidno, dokaj dobro se obnese tudi njegov 1,7-litrski dizel z močo 85 kW. Pogon je speljan le na sprednji kolesi, ne gre za kakršne koli resnejše terenske ambicije. Motor prijemlje že dovolj zgodaj in ima korektne zmogljivosti za voznika, ki noče biti povsod prvi. Pri speljevanju in počasni vožnji je še slišen, pozneje hrupa skoraj ni. Kar navdušil je na umirjeni relacijski vožnji, ko povprečje 5,5 litra sploh ni bilo daleč niti od tovarniških podatkov.

Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite na spodnjo datoteko!

 

Naročite se na RSS vir
25. 08. 2014

Tretja generacija je od predhodnika malce krajša (za 20 mm), ožja (za 15 mm) in nižja (za 40 mm), vendar je zaradi 50 milimetrov daljše medosne razdalje ravno še dovolj velika, da boste poleg dveh odraslih otrok zlahka peljali še skiro, smučke ali prtljago za dopust ob koncu tedna. Carens ponuja kar dve možnosti, petsedežno in sedemsedežno različico, zato pred nakupom skrbno preštejte ...

16. 07. 2014

V zadnjem letu sem velik del testnih voženj odpeljal s karavani. V srednjem razredu se med njimi bije prava bitka. Kia z Evropi prijaznim oblikovanjem predstavlja močno alternativo klasičnim evropskim tekmecem. Cee’d je v primerjavi s predhodnikom naredil velik napredek. Če je prva generacija stavila na nizko ceno in preprosto tehniko je novi Cee’d opremljen z boljšimi materiali in naprednimi ...

08. 07. 2014

Dejstvo je, da se v osveženem počutim nekoliko bolje. Hrupa v kabini je manj, materiali so bolj kakovostni, novo grafiko merilnikov na instrumentni plošči pa skoraj spregledam. Vsekakor je notranjost prijetna in udobna, prav nič se ne morem pritoževati, če seveda nočem dlakocepiti. In verjetno bo tudi v prihodnje ta različica z 1,7-litrskim turbodizlom in opremo Urban še zmeraj najbolj iskana, ...

02. 07. 2014

Spogledovanje Korejka je na svetu že 15 let, a je v svoji tretji inkarnaciji bolj kompaktna od predhodnic. Že na prvi pogled je mehka in iz nekaterih zornih kotov, predvsem od spredaj, privlačna. Visoki boki vlivajo občutek varnosti, še preden sedeš vanjo. Zadek morda ni najbolj seksi, a je dovolj moderen, da se je ne bo treba braniti. LED dnevne luči jo naredijo ...