Vsi članki

28. 09. 2016

Optima Sportswagon k nam prihaja novembra, najcenejša pa bo na voljo za 28.690 evrov.

 

Optima je bila do zdaj na voljo le kot limuzina, v Evropi pa v tem avtomobilskem razredu vendarle prevladujejo karavanske različice. Poleg tega se je Kia pri Optimi usmerila predvsem na ameriški trg, kjer je ta model ena od njihovih prodajnih uspešnic. A Korejci se, tudi zato, ker se je pri Hyundaijevem i40 izkazalo, da karavanska različica pomaga pri prodaji v teh delih, seveda prizadevajo prodajne rezultate izboljšati pri vseh modelih. Najprej so pokazali konceptni model karavanske Optime, zdaj je tu serijska – in priznati je treba, da od privlačnega koncepta njena oblika ne odstopa prav dosti. Ime Sportswagon vsaj pri obliki ustreza avtomobilu. Pri Kii so se odpovedali ogromnim prtljažnikom (a je ta s 552 litri še vedno več kot povprečno uporaben), zato so si lahko privoščili bolj športno obliko zadka – še posebej, če gre za paket opreme GT Line ali različico GT.

Dimenzijsko karavanska različica Optime ne odstopa od mer limuzinske – je le za nekaj milimetrov višja, ker ima strešne nosilce. To hkrati pomeni tudi, da je skorajda enaka tudi notranjost, razen strehe nad glavami potnikov na zadnji klopi in prtljažnika, seveda. Nova Optima je seveda sodoben avto, z infozabavnim sistemom, ki podpira vse nove tehnologije povezljivosti (torej Apple CarPlay in Android Auto), premore za dotik občutljivi LCD-zaslon (ki pa bi lahko imel za odtenek bolj intuitivne izbirnike) in dovolj udobnostnih in varnostnih asistenčnih sistemov, vključno s prilagodljivim blaženjem.

Prostora v notranjosti je zaradi 2,8-metrske medosne razdalje dovolj tudi na zadnji klopi, 70-litrska posoda za gorivo pa bo omogočila tudi več kot 1000-kilometrske razdalje brez dolivanja goriva – seveda z dizelskim motorjem. Slednji je tudi edini, ki bo v Sloveniji redno naprodaj – oba bencinska v naših krajih pač ne bosta našla kupcev. 1,7-litrski CRDi je sveže obdelan, zmore 141 'konjev', serijsko je na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, doplačilno s sedemstopenjskim dvosklopčnim.

Ugodno nizka poraba (normno 4,4 oziroma 4,6 litra) bo seveda še dodaten plus. 163-'konjski' dvolitrski bencinec pri nas praktično ne bo na voljo, vprašanje pa je tudi, koliko kupcev bi našla različica GT (ki je na voljo kot limuzina in karavan). Njen 245-'konjski' turbobencinec je sicer prijetno zmogljiv in tudi zvočno prijeten, šeststopenjska avtomatika dovolj sodobna, nastavljivo podvozje pa dovolj športno, a ne dirkaško čvrsto.

Optima Sportswagon k nam prihaja novembra, najcenejša pa bo na voljo za 28.690 evrov, kar je ceneje od najcenejše limuzine – ker bo Sportswagon na voljo tudi z nižjimi paketi opreme. Primerjava z limuzino sicer pokaže, da bo Sportswagon za okoli dva tisočaka dražji od primerljive limuzine.

Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite na spodnjo pdf datoteko.

 

Naročite se na RSS vir
23. 09. 2016

Ponudba električnih avtomobilov se širi, kar je lahko samo dober znak. Zelo dober v bistvu, sploh, ko se tega lotevajo praktično vse znamke. Vožnja s tovrstnim avtom je vedno ena fina sprostitev. Zaradi tišine v kabini, ker ni nobenega ropotanja in tresljajev motorja, predvsem pa je zelo nenaporna. Menjalnika tehnično gledano ni, ampak le reduktor, vi pa tako kot pri vseh avtomobilih s samodejnim menjalnikom ...

19. 09. 2016

Pa naj še kdo reče, da le Nemci znajo! Ne, ne mislim na pivo (ker tu so res mojstri), temveč na avtomobile. Kako nehvaležni so takšni stereotipi, nedvomno dokazuje tudi največja in najprestižnejša Kia – Sorento, ki je v svoji zadnji generacij resnično odličen in kot celota zelo dober avtomobil. ...

16. 09. 2016

Sorenta večina dobro pozna, saj že od prve generacije sredi prejšnjega desetletja pomeni konkretno a cenovno zmerno umeščeno SUV alternativo. Tako je tudi z najnovejšim Sorentom, ki je sicer napredoval proti prestižni ponudbi srednjih suvov, s čimer je zrasla tudi cena, a ostala vsaj deset tisočakov pod nemško trojico. Sorento z vsako generacijo zraste in odraste, bi lahko rekli. Tako glede mer kot tudi vsebin in ...

14. 09. 2016

Tako znamka Kia kot model Cee’d sta morala v preteklosti požreti lepo število kritik brez prave podlage. Že pred tremi leti sem ugotovil, da so številne kritike le brezpredmetno natolcevanje, še bolj pa to ugotavljam zdaj, ko je Kia dolgoletni trud nadgradila z novim dizelskim agregatom in športnim paketom opreme GT Line.   Prvi vtis: vau! Še ...