Vsi članki

29. 11. 2016

Pod črto je novi Sportage odličen avto, ki se zdaj ne le spogleduje, temveč je že legitimni član razrednega vrha.

Premijsko. To je beseda, za katero imamo občutek, da so avtomobilski razvojniki z njo že kar malce »obsedeni«. Pri predstavitvi tako rekoč slehernega novega štirikolesnika skorajda vseh znamk namreč vzneseno poudarjajo, da ta in ta detajl pripomore k premijskemu občutku, da so uporabili premijske materiale, da je v avtomobilu premijsko to in premijsko ono.
Kakorkoli, brez kakršnekoli predstavitve ali poudarjanja česarkoli od kogarkoli, so nas na razmišljanje o premijskem napeljale tudi testne vožnje nove Kie Sportage, športnega terenca, ki je z novo generacijo naredil nov preskok v kakovosti izdelkov te vedno bolj uspešne in priznane korejske znamke.


Recimo takole: če zadnjih deset let ne bi sedli v noben avto in bi nas nekdo posedel v tega ter rekel, da sedimo v Kii, mu zagotovo ne bi verjeli. Napredek, ki ga je v tem času naredila ta znamka, je namreč gromozanski. Čeprav smo mu priča že lep čas, pa ga vedno znova še naprej konkretno občutimo z vsako novo generacijo. Tale Sportage je tako spet napravil velik korak naprej v primerjavi s prejšnjim – zdaj je zrelejši, bolj odrasel, kakovostnejši na vseh področjih, od sedežev in volana do materialov ter gumbov in stikal.

 

Dejansko se po »premijskem« občutku, udobju, opremi in naprednih pripomočkih zdaj Sportage lahko ne le primerja, temveč je večino tekmecev, z izjemo morda tistih »pravih« premijskih znamk, že presegel. Je pa res, da smo imeli na testu odlično opremljeno različico s tako rekoč vso možno opremo (ki je je zares veliko), samodejnim menjalnikom in najmočnejšim dizelskim motorjem v ponudbi (2-litrski s 185 konji oziroma 136 kilovati). Toda po drugi strani – saj je še pri premijskih znamkah, če v avtu ne ponujajo veliko opreme, občutek vse prej kot premijski...


Kar se omenjenega motorja tiče, je tako, da bi v tem avtu zlahka shajali tudi s šibkejšim, je pa tale kot naročen za tiste, ki želijo nekaj več. Sportage je z njim namreč večinoma zelo suveren, sploh če izberete športni režim vožnje (na voljo sta še »običajni« in »eco«), in tudi odzivnost pri pospeševanju je na ravni pričakovanega (9,2 sekunde z mesta do hitrosti 100 km/h).

Tudi kar se udobja tiče, je Sportage napredoval, prostora je v tem 4,48 metra dolgem avtomobilu veliko tudi zadaj, sedeži so odlični, prtljažnik pa z osnovnimi 503 litri nadpovprečen.

Pod črto pa je novi Sportage odličen avto, ki se zdaj ne le spogleduje, temveč je že legitimni član razrednega vrha.

In če smo s premijskim začeli, z njim še končajmo: tja namreč testni Kia Sportage 2,0 CRDi AWD A/T sense spada tudi s ceno 40.890 evrov. Kar se sliši precej veliko, a upoštevajoč vse, kar ponuja, je to povsem realna in niti približno ne navita cena, sploh, ker nanjo dajejo tudi 2600 evrov popusta. Drugače pa – kdor želi malce manj prestižnega sportagea, s šibkejšim motorjem in malce manj razkošno opremo, ga lahko dobi za praktično polovico cene!

Vabljeni na testno vožnjo s Kio


Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite na spodnjo datoteko (pdf)

 

Naročite se na RSS vir
22. 11. 2016

Karavanski ceed je po zelo dobri uvrstitvi na velikem primerjalnem testu tudi po daljšem druženju dokazal zrelost in uporabnost. Je ena varčnejših, atraktivnejših in dostopnejših alternativ med družinskimi karavani. Za najbolje opremljenega karavana bo z upoštevanjem popusta treba odšteti le 21.490 evrov.   ...

08. 11. 2016

Na slovenski trg sta prišla prenovljena Sportage in Optima, v Parizu pa so konec septembra 2016 predstavili novega Rio, ki je postal še bolj uporaben. Zato se prav nič ne čudim, da so pred kratkim v uredništvo dobili obvestilo, da so zvišali prodajne cilje v Evropi za leto 2016. ...

04. 11. 2016

Z modelom Cee’d, ki velja že od samega začetka za eno prijetnejših osvežitev »Golfovega razreda«, so pri Kii skozi dve generacijski nadaljevanki dokončno dokazali, da so lahko povsem konkurenčni tudi v enem najbolj množičnih avtomobilskih segmentov. In ne le to! Z njim namreč že osem let precej uspešno lovijo kupce, ki pred tem niti pod razno niso pogledovali h korejskim produktom. Cedevita ...

21. 10. 2016

Saj veste, kako je s podatki o električnem dosegu vozil: ponavadi je tiste na papirju takoj treba zmanjšati za vsaj četrtino. A obstajajo tudi izjeme. Ko sem prvič sedel v priključnohibridno Optimo, je merilnik kazal 50 kilometrov dosega ob polni bateriji 9,8 kWh. Seveda sem pričakoval, da bo že po nekaj kilometrih številka veliko manjša. Pa kar ni bila. Optima ...