Vsi članki

16. 07. 2014

Kia Cee’d v svoji karavanski različici navduši s porabo goriva in všečno notranjostjo. V razredu, kjer kraljuje Golf, napada s sedemletno garancijo in akcijsko ceno.

V zadnjem letu sem velik del testnih voženj odpeljal s karavani. V srednjem razredu se med njimi bije prava bitka. Kia z Evropi prijaznim oblikovanjem predstavlja močno alternativo klasičnim evropskim tekmecem.

Cee’d je v primerjavi s predhodnikom naredil velik napredek. Če je prva generacija stavila na nizko ceno in preprosto tehniko je novi Cee’d opremljen z boljšimi materiali in naprednimi motorji.

 

Notranjost je področje, kjer si Cee’d zasluži velike pohvale. Materiali so v samem vrhu razreda in tudi postavitev stikal in upravljanja vozila je precej “evropsko” in domače. Merilniki so v srednjem paketu opreme nameščeni pregledno, informacije potovalnega računalnika pa se prikazujejo med glavnim merilnikom hitrosti. Obvolanske ročice so znane iz koncerna Hyundai-Kia in se jih hitro navadiš.

Klimatska naprava svoje delo opravlja učinkovito in kljub večji prostornini kabine se nad njo ne moremo pritoževati. Zračniki so na las podobni tistim, ki jih poznamo pri Golfu. Posebno poglavje bi lahko namenili materialom. Ti so kvalitetni in v samem vrhu razreda. Delno usnjeni sedeži (sicer imitacija usnja) delujejo prefinjeno, imitacija usnja na vratih pa je v tem razredu prej redkost kot pravilo.

 

Področje porabe goriva je eno izmed tistih, ki pri družinskem avtomobilu tega razreda igra pomebno vlogo. Povprečno porabo po potovalnem računalniku sem imel neprestano okrog 5.5 l/100 km. Nad 5.7 z normalno vožnjo v celotnem testu nisem prišel. Motor se je izkazal z odličnim navorom. Speljevanje je tekoče in tudi pri pospeševanju iz cestninskih postaj skoraj ni bilo potrebe po prestavljanju. Motor je idealna izbira, saj smo šibkejšega dizla že imeli na testu v Hyundaiju i30 wagon in je bila poraba za pol litra višja. Šest stopenjski menjalnik se je izkazal kot pomemben faktor pri nizki porabi in v tem razredu tudi konkurenčna prednost.

V tem razredu se ne moremo izogniti nenehne primerjave z najbolj prodajanim Golfom. V osnovi ima Cee’d prtljažnik manjši za cca 80 l v primerjavi s karavanskim Golfom, vendar se lahko bolj poveča (za 20 l), če podremo vse sedeže.

Upoštevati je potrebno, da je karavanska Kia tudi malenkost krajša po skupni dolžini, a z daljšo medosono razdaljo kot Golf karavan. Zaradi daljše medosne razdalje se manj čuti neravnine na cesti. Prtljažni prostor je raven in z odlično dostopno nakladalno površino.

Omejena količina vozil je na voljo že za 17.440 evrov (uradna cena brez popustov znaša 21.640 EUR), kar je odlična cena v tem razredu. Če upoštevamo še garancijo je Cee’d  v samem vrhu. Z dobrimi voznimi lastnostmi in odlično porabo se je tako zelo približal vodilnemu v razredu.


Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite na spodnjo povezavo!
http://avto.over.net/clanek/kia-ceed-sw-1-6-crdi-lx-champion/

 

Naročite se na RSS vir
08. 07. 2014

Dejstvo je, da se v osveženem počutim nekoliko bolje. Hrupa v kabini je manj, materiali so bolj kakovostni, novo grafiko merilnikov na instrumentni plošči pa skoraj spregledam. Vsekakor je notranjost prijetna in udobna, prav nič se ne morem pritoževati, če seveda nočem dlakocepiti. In verjetno bo tudi v prihodnje ta različica z 1,7-litrskim turbodizlom in opremo Urban še zmeraj najbolj iskana, ...

02. 07. 2014

Spogledovanje Korejka je na svetu že 15 let, a je v svoji tretji inkarnaciji bolj kompaktna od predhodnic. Že na prvi pogled je mehka in iz nekaterih zornih kotov, predvsem od spredaj, privlačna. Visoki boki vlivajo občutek varnosti, še preden sedeš vanjo. Zadek morda ni najbolj seksi, a je dovolj moderen, da se je ne bo treba braniti. LED dnevne luči jo naredijo ...

24. 04. 2014

Enoprostorci v zadnjih letih nekako niso kategorija, v kateri bi novosti deževale na trg. Tudi Kiin novi predstavnik srednje velikosti, Kia Carens, je naprodaj že nekaj časa, a je bil kot mogoči tekmec renaultu scenicu, volkswagen touranu in še komu vsekakor zanimiv za prvi preizkus. Če začnem najprej znotraj, so izdelava in plastične površine veliko boljše kot prej. Najpomembnejše stvari so ...

10. 04. 2014

... Jasno je, da Kia privablja kupce (tudi) z nižjo ceno, a ni zato cee'd prav nič cenen...   V prtljažniku je že na papirju jasno, da cee'd sw s 528 litripospravi v žep megana grandtourja s 479 litri. V praksi t pomeni, da v Kio brez težav spravite vsaj tri velike kovčke, dva nahrbtnika, tri vreče s čevlji, de s hrano ... Tu nekje smo nehali šteti, saj smo že vedeli, da ...