Vsi članki

25. 08. 2014

Kia Carens je delo ekipe Petra Schreyerja, in če sodimo po odzivih, so imeli (spet) dober dan, teden ali mesec, kolikor so za osnovne poteze porabili oblikovalci.

Tretja generacija je od predhodnika malce krajša (za 20 mm), ožja (za 15 mm) in nižja (za 40 mm), vendar je zaradi 50 milimetrov daljše medosne razdalje ravno še dovolj velika, da boste poleg dveh odraslih otrok zlahka peljali še skiro, smučke ali prtljago za dopust ob koncu tedna. Carens ponuja kar dve možnosti, petsedežno in sedemsedežno različico, zato pred nakupom skrbno preštejte svoje otroke. Ne glede na število malčkov pa boste zadovoljni z opremo, ki jo ponuja World Cup 2014.

 

Stabilnostni sistem ESC, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec (HAC), čelni in stranski varnostni blazini, stranski varnostni zavesi, kamera za vzvratno vožnjo, parkirna tipala zadaj, dnevne luči v LED-tehnologiji in sprednji meglenki, ki pomagata svetiti v ovinek, dvopodročna klimatska naprava, hlajenje sovoznikovega predala, volan in prestavna ročica, odeta v usnje, osrednja ključavnica, tempomat in omejevalnik hitrosti, tipalo za dež, sistem FlexSteer, potovalni računalnik, sistem bluetooth, gretje prednjih sedežev, 16-palčna aluminijasta platišča, strešne sani in zatemnjena stekla prepričajo tudi tiste starše, ki Kie sicer ne bi uvrstili med favorite.

 


Položaj za volanom je po zaslugi izdatno nastavljivega sedeža in volanskega obroča dober, čeprav mojemu hrbtu ni bil ravno najbolj všeč premehek (in preveč vbočen) ledveni del. Pravzaprav armaturni plošči zamerimo le zaslon zelo skromne velikosti, čeprav kraljuje na vrhu sredinske konzole in je sodobno občutljiv za dotik, ter malce ceneno plastiko, ki se verjetno bolj izkaže pri čiščenju kot pri estetiki. Kakovost izdelave? Brez pripomb. Za vrtenje volanskega obroča sistem FlexSteer omogoča tri možnosti: normal, comfort in sport.

Električno krmiljeni servovolan namreč ponuja zelo malo upora za manevriranje po parkirnih prostorih, normalno delovanje za vsakodnevne vožnje in bolj športen način, ki nagrajuje hitrejše voznike pri več­jih hitrostih. Volan skupaj z ročnim šeststopenjskim menjalnikom sicer deluje malce umetno, preveč posredno, vendar pa prijetno in vselej natančno. Za tak tip avtomobila primerna rešitev, če niste ravno ljubitelji bolj športnih Fordov.


Zadaj so namestili tri samostojne sedeže, ki so tudi vzdolžno nastavljivi. Nikar pa ne bodite raztreseni, sicer lahko pri številnih odlagalnih površinah (tudi v dnu potniške kabine!) kmalu pozabite, kam ste kaj založili.


Turbodizelskemu motorju prostornine 1,7 litra lahko pripnemo nalepko delavec tedna, saj brundajoč dobro opravlja svojo tlako. Ni med najtišjimi, čeprav je primerno uglajen, zna poskrbeti tudi za spodbudno prehitevanje in na normnem krogu porabi zgolj 5,3 litra na 100 prevoženih kilometrov. Mogoče bi bilo še bolje, če sistem ugašanja motorja pri kratkih postankih ISG (sistem Idle Stop & Go) ne bi bil samo na seznamu dodatne opreme (doplačilo 300 evrov).

Čeprav smo imeli na testu šibkejšo različico s 85 kilovati (obstaja tudi poskočnejša različica s 100 kilovati), nas ne čudi, da je že zdaj najbolj priljubljena izbira tako pri Carensu kot pri Sportageu. Preprosto pristaja temu avtomobilu, dokler ga seveda ne obremenite s polno nosilnostjo.

Za zaključek bomo dejali, da v tretje torej gre rado, lahko pa bi samo zakričali: »Goooool!«

 

 

 

 

Za ogled izvirnega testa, prosimo, kliknite na povezavo http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/test-kia-carens-17-crdi-85-kw-lx-family/

Naročite se na RSS vir
16. 07. 2014

V zadnjem letu sem velik del testnih voženj odpeljal s karavani. V srednjem razredu se med njimi bije prava bitka. Kia z Evropi prijaznim oblikovanjem predstavlja močno alternativo klasičnim evropskim tekmecem. Cee’d je v primerjavi s predhodnikom naredil velik napredek. Če je prva generacija stavila na nizko ceno in preprosto tehniko je novi Cee’d opremljen z boljšimi materiali in naprednimi ...

08. 07. 2014

Dejstvo je, da se v osveženem počutim nekoliko bolje. Hrupa v kabini je manj, materiali so bolj kakovostni, novo grafiko merilnikov na instrumentni plošči pa skoraj spregledam. Vsekakor je notranjost prijetna in udobna, prav nič se ne morem pritoževati, če seveda nočem dlakocepiti. In verjetno bo tudi v prihodnje ta različica z 1,7-litrskim turbodizlom in opremo Urban še zmeraj najbolj iskana, ...

02. 07. 2014

Spogledovanje Korejka je na svetu že 15 let, a je v svoji tretji inkarnaciji bolj kompaktna od predhodnic. Že na prvi pogled je mehka in iz nekaterih zornih kotov, predvsem od spredaj, privlačna. Visoki boki vlivajo občutek varnosti, še preden sedeš vanjo. Zadek morda ni najbolj seksi, a je dovolj moderen, da se je ne bo treba braniti. LED dnevne luči jo naredijo ...

24. 04. 2014

Enoprostorci v zadnjih letih nekako niso kategorija, v kateri bi novosti deževale na trg. Tudi Kiin novi predstavnik srednje velikosti, Kia Carens, je naprodaj že nekaj časa, a je bil kot mogoči tekmec renaultu scenicu, volkswagen touranu in še komu vsekakor zanimiv za prvi preizkus. Če začnem najprej znotraj, so izdelava in plastične površine veliko boljše kot prej. Najpomembnejše stvari so ...