Guinnessov rekorder v porabi goriva!
  Hibridna Optima je za vožnjo čez 48 ameriških zveznih držav
  v povprečju potrebovala le 3,64 l/100 km. Preberite več.

Najnaprednejši hibrid

KIA Optima Hybrid z električnim in bencinskim pogonskim sklopom se postavlja s številnimi tehničnimi rešitvami za doseganje izredno nizke porabe goriva in minimalnih izpušnih emisij.

Optima Hybrid je edini hibridni avtomobil z edinstveno 7-letno garancijo in prodajno ceno na ravni dizelske različice.

Ves pogonski sklop doseže v povezavi s 30 kW električnim motorjem konkretnih 140 kW (190 KM) in največ 265 Nm navora.

Kia ponuja na baterije prav takšno garancijo kot za celotno vozilo – dolgih in brezskrbnih 7 let. Optima je tako edini hibridni avtomobil z edinstveno 7-letno garancijo.

Guinnessov rekorder

Hibridna Optima je podrla Guinnessov svetovni rekord v porabi goriva. Optima Hybrid je za vožnjo skozi 48 ameriških zveznih držav potrebovala povprečno le 3,64 litra bencina na sto kilometrov. Voznika sta v 14 dneh z njo prevozila 12.712 kilometrov in porabila zgolj pet in pol polnih posod z gorivom.

Kia Motors Corporation, ki šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu, se lahko pohvali z Guinessovim svetovnim rekordom v najnižji porabi goriva, ki je bil dosežen s hibridno Optimo v 14-dnevnem preizkusu skozi 48 ameriških zveznih držav.

Eko tehnologija

Med mestno vožnjo poganja Optimo Hybrid zelo zmogljiv elektromotor s kar 205 Nm navora, ki s pomočjo v baterijah shranjene električne energije požene Optimo do 100 km/h. Ob močnejšem pospeševanju in hitrejši vožnji se samodejno vklopi 2,0-litrski bencinski motor. Med vožnjo deluje eden motor ali oba, vsi preklopi so za voznika in potnike tako rekoč neopazni.

Elektromotor

Pri vklopu električnega pogona EV poganja avtomobil le elektromotor z električno energijo iz baterijskega sklopa. Ob zahtevi po višji pogonski moči dopolnjuje bencinski motor še elektromotor, kar opazno znižuje porabo goriva.

Litij-polimerna baterija

V primerjavi z ostalimi hibridnimi baterijami je litij-polimerna lažja, bolj kompaktna in zmogljivejša.

Aktivni Eco Sistem

Optima Hybrid je opremljena s serijskim ECO stikalom, ki omogoča z uskladitvijo pogonskega sklopa, menjalnika in klimatske naprave doseganje nižje porabe.

Aktivni zračni vstopnik

Za prednjo masko je nameščen aktivni vstopnik, ki samodejno odpira in zapira dotok zraka v motorni prostor, opazno zmanjšuje zračni upor pri višjih hitrostih in prispeva k nižji porabi goriva.

Električni klimatski kompresor

Visoko zmogljiv električni kompresor omogoča optimalno in povsem samodejno delovanje klimatske naprave v vseh pogojih, vključno pri izključenem bencinskem motorju, kar prispeva k še nižji porabi goriva.

Eko displej

Barvni displej oskrbuje voznika s ključnimi podatki o porabi goriva in privarčevani energiji. Bolj ekonomična kot je vožnja, večje je število eko listov in cvetličnih cvetov.

Vse dosežene vrednosti računalnik sproti prikazuje in sešteva v obliki končnega rezultata. Bolj kot je vožnja ekonomična, višje je število zeleno obarvanih listov.

Računalnik prav tako beleži povprečno porabo goriva v 150-sekundnem intervalu.

Zmogljivosti

Pri Optimi Hybrid odpadejo kompromisi! Tehnično izjemno napreden pogonski sistem razvaja z neverjetno mero navdušenja v smislu varčnosti in velikih zmogljivosti, kjer se športna limuzina dokazuje s filozofijo življenjskega užitka z načelom francoskega izraza "joi de vivre".

Motor

Pomembna vloga je zaupana 2,0-litrskemu bencinskemu motorju iz družine Nu z najvišjo močjo 110 kW (140 KM) pri 6000 vrtljajih na minuto in 180 Nm najvišjega navora pri 5000 vrtljajih. V primerjavi s klasičnimi brati ima štirivaljnik v hibridni Optimi 20 odstotkov višjo kompresijo, kar prispeva k nižji emisiji ogljikovega dioksida in približno 10 odstotkov nižji porabi goriva.

Zelo prepričljive so zmogljivosti. Ves pogonski sklop doseže v povezavi s 30 kW električnim motorjem s permanentnimi magneti, konstantnim navorom 205 Nm med 0 in 1400 vrtljaji na minuto in območjem delovanja do 6000 vrtljajev skupaj z bencinskim štirivaljnikom konkretnih 140 kW (190 KM) in največ 265 Nm navora.

6-stopenjska avtomatika

Optima Hybrid je opremljena z inteligentnim 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom brez klasičnega momentnega pretvornika, ki skrbi z napredno prestavno logiko za izvrstno vozno dinamiko in doseganje optimalno nizke porabe goriva.

Regenerativno zaviranje

Električni generator pretvarja med zaviranjem in zaustavljanjem kinetično energijo v električno. Tako pridobljena energija se hrani v bateriji, ki nato oskrbujejo z elektriko pogonski elektromotor. Poraba goriva je lahko zato nižja za več kot 40 odstotkov.

Električni pogon (TMED)

Pogonski elektromotor je pri Optimi Hybrid nameščen neposredno na samodejni menjalnik, kar omogoča usklajeno delovanje bencinskega in električnega pogona brez vmesnih momentnih pretvornikov, ki znižujejo izkoristek pogonskega sklopa in povečujejo porabo goriva.

Vrhunska varnostna zasnova

Med najbolj pomembne življenjske vrline šteje varnost. S tem namenom razvaja Optima Hybrid s poplavo varnostnih dodatkov, na čelu s šestimi varnostnimi zračnimi blazinami, sistemom dinamičnega uravnavanja vozne stabilnosti in recimo napravo za samodejno odklepanje vozila v primeru nesreče. Vse to obkroža zelo čvrsta in na posebej izpostavljenih mestih dodatno okrepljena karoserija.

Varnostne blazine

Šest varnostnih zračnih blazin za popolno varnostno zaščito.

Prednji sedeži

Prednja sedeža sta opremljena s posebnima aktivnima vzglavnikoma za preprečevanje poškodb vratu ob naletu drugega vozila od zadaj.

Vzvratna kamera

Optima Hybrid je serijsko opremljena s kamero za prikaz dogajanja za vozilom ob vzvratni vožnji. Kamera se samodejno vklopi ob izbiri vzvratne prestave.

Stabilnost in oprijem

Optima Hybrid je opremljena s sistemom za uravnavanje dinamične stabilnosti ESC in napravo za preprečevanje spodrsavanja pogonskih koles TCS, ki skrbita za optimalno stabilnost med silovitim zaviranjem in vožnjo po spolzkih podlagah.

Uporabniku prijazna notranjost

Prefinjeno oblikovana notranjost s proti vozniku usmerjeno sredinsko konzolo in obiljem prostora za pet potnikov ne dopušča ravnodušja! Enako velja za serijsko opremo, na čelu z električno pomičnima usnjenima prednjima sedežema, zagonom motorja s stikalom in vrhunskim avdio sistemom s šestimi zvočniki in navigacijsko napravo z evropsko kartografijo. Za prijetnejše počutje v mrzlih zimskih dneh je Optima Hybrid opremljena še z električno ogrevanim volanskim obročem, za prostoročno telefonijo skrbi Bluetooth.

Izvrstno klimatsko okolje

V hibridni Optimi ni nikoli preveč vroče ali mrzlo. Za optimalne klimatske razmere skrbi serijska dvopodročna klimatska naprava z ločeno nastavitvijo želene temperature na voznikovi in sovoznikovi strani.

Celoletno udobje

Usnjeni sedeži so v Optimi Hybrid serijsko opremljeni s hlajenjem in naprednim električnim gretjem s pomočjo infrardeče tehnologije, kjer ni z zdravstvenega vidika problematičnih elektromagnetnih vplivov.

Ogrevan volanski obroč

Volanski obroč je lahko opremljen z električnim ogrevanjem za bolj prijetno in v mrzlih dneh udobno vožnjo.

Informacijski sistem

Voznika oskrbuje s podatki o vožnji, vzdrževanju vozila in statusu posameznih naprav zajeten LCD zaslonu, ki je opremljen z vrhunsko optiko za izjemno berljivost.

Zabava s poplavo informacij

Navigacijska naprava je opremljena s 7-palčnim LCD zaslonom, ki omogoča predvajanje lastnih video vsebin s pomočjo naprav iPod, iPhone in DVD.

Zunanjost

Le kdo si upa trditi, da mora biti hibridni avtomobil na pogled dolgočasen? Kiin pristop je drugačen! Prav zato je Kia vgradila svoj revolucionarni hibridni sistem v Optimo, ki se ponaša s številnimi mednarodnimi oblikovalskimi nagradami. Unikatna športna lita platišča, nižja oddaljenost od tal in dodelana karoserijska aerodinamika predstavljajo zato le del telesne govorice najnovejšega hibrida, ki očara tako z ekološko kot oblikovno impulzivnostjo.

Pogled 360o

Z rotacijo si oglejte
avtomobil v celotni podobi.

Barve

V paleti so vse barvne različice za hibridno Optimo.

pearl white bright silver satin metal light graphite golden best metallic platinum graphite temptation red abyss blue aurora black

Drzno oblikovana lita platišča

Hibridno Optimo zaznamujejo v primerjavi z ostalimi različicami s klasičnim pogonom in hkrati vso ostalo bližnjo in bolj oddaljeno cestno konkurenco oblikovno zelo izstopajoča platišča. Slednja dopolnjujejo pnevmatike z zelo nizkim kotalnim trenjem, kar dodatno znižuje porabo goriva.

Unikatni dodatki

Hibridna Optima je že na daleč prepoznavna po unikatno oblikovani motorni maski s srebrno kovinsko obrobo, kakršno boste zaman iskali na ostalih modelih.

Prefinjena bočna linija

Športni izgled Optime Hybrid nadgrajujejo v primerjavi z ostalimi izvedbami nižja karoserijska oddaljenost in izstopajoče bočne obrobe.

Izboljšana aerodinamika

V primerjavi s klasično Optimo je hibridna različica nižja za 5 milimetrov in ima izboljšano aerodinamiko sprednjega dela.

Čelni količnik zračnega upora doseže zgolj 0.26 – pri ostalih izvedbah je njegova vrednost 0,29! Nižje kot sicer je kolesno trenje.

KIA OPTIMA HYBRID – tehnični podatki  
Motor Nu2.0 HEV
Prostornina (ccm) 1999
Premer x hod (mm) 81 X 97
Kompresijsko razmerje 12,5
Največja moč (kW @ vrt./min.) - bencinski motor   110 kW @ 6000 vrt./min.
Največji navor (Nm @ vrt./min.) - bencinski motor   180 Nm @ 5000 vrt./min.
Električni motor električni motor s permanentnimi magneti
Največja moč (kW @ vrt./min.) - električni motor   30 kW @ 6000 vrt./min.
Največji navor (Nm @ vrt./min.) - električni motor   205 Nm @ 0-1400 vrt./min.
Največja skupna moč (kW @ vrt./min.) - bencinski in električni motor   140 kW @ 6000 vrt./min.
Emisijski razred  EURO V
Menjalnik Samodejni
Mere
Dolžina (mm) 4845
Širina (mm) 1830
Višina (mm) 1455
Medosna razdalja (mm) 2795
Previs Spredaj (mm) 965
Zadaj (mm) 1085
Oddaljenost od tal (mm) 135
Prostornina prtljažnika (l) 381
Masa praznega vozila (kg) 1587 – 1648
Največja dovoljena masa (kg) 2050
Platišča in pnevmatike
Platišča 6.5J*16, 6.5J*17
Pnevmatike 205/65R16, 215/55R17
Zmogljivosti
Najvišja hitrost (km/h) 192
Pospešek (sek) 0 – 100 km/h 9,4
60 – 100 km/h 5,4
Poraba goriva in emisije
Poraba goriva (l/100km) Vožnja v naselju  5,7
Vožnja izven naselja  5,3
Kombinirano  5,4
Emisija CO2 (g/km) Vožnja v naselju  128
Vožnja izven naselja  122
Kombinirano 125