14. 07. 2017

Zlato priznanje German Brand Award

Kia je v okviru prestižnih nagrad German Brand Award (GBA) osvojila zlato kolajno za ‘odličnost v strategiji znamke, upravljanju in ustvarjanju znamke’. Podjetje je bilo poleg tega prepoznano tudi kot ‘izstopajoče’ v kategoriji ‘interno znamčenje’.

Kia navdušuje z ‘močjo presenečanja’
Kia je žirije, sestavljene iz neodvisnih strokovnjakov, prepričala ne le z načinom komuniciranja svojih prednosti, temveč tudi z omogočanjem teh prednosti svojim strankam. To še posebej vključuje visokokakovostno znamčenje storitvenih izkušenj strank – od prvega kontakta do izdobave novega vozila. Kiini strogi upravljalski procesi so se razširili tudi na program popravila vozil in podpore strankam, slogan ‘moč presenečanja’ (angl. The Power to Surprise) pa je žirija pohvalila, ker je ‘enostaven, atraktiven in pameten’.

Andrej Kupetz, generalni direktor German Design Council, je ob tem povedal: “Digitalizacija je imela velikanski vpliv na znamke in izdelke. Podjetja iz vseh panog in področij poslovanja  se soočajo s povsem novimi izzivi. To zelo pomembno vpliva na upravljanje znamk, ki postaja hitrejše, bolj transparentno in bolj kompleksno – ter tudi manj predvidljivo in nadzorovano, zahvaljujoč dinamiki družabnih omrežij. Osredotočenost na znamko, vključitev članov osebja ter celostno razumevanje in uresničevanje znamke ostajajo ključni dejavniki pri uspehu znamke, tudi v čedalje bolj digitalnem svetu.”

Kupetz je še dodal: “German Brand Awards kaže, da čedalje več podjetij prepoznava pomen strogega upravljanja znamk. Znamčenje vidijo kot strateško orodje poslovnega razvoja, ki včasih zahteva radikalne spremembe. Razumevanje tega, upoštevajoč osnovna načela uspešnega upravljanje znamke, je ključnega pomena za pripravljenost na prihodnje izzive.”

GBA 2017: poudarjanje vloge znamčenja pri uspehu podjetja
Nagrade, o katerih odloča neodvisna žirija strokovnjakov s področja znamčenja, so podeljene v kategorijah ‘odličnost v znamčenju’, ‘panožna odlinost v znamčenju’ in ‘odličnost v strategiji znamke, upravljanju in ustvarjanju znamke’.

Nagrade GBA podeljujejo v partnerstvu z nemškim oblikovalskim svetom, neodvisno mednarodno ustanovo, ki pomaga podjetjem pri učinkovitejšem komuniciranju oblikovanja  in krepitvi razumevanja oblikovanja v širši javnosti. Svet, ustanovljen leta 1953, zajema več kot 280 mednarodnih podjetij, ki zaposlujejo preko 3 milijone ljudi.

 

Preizkusite Kio in se prepričajte v Kia kakovost

 

Prijavite se na testno vožnjo

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.

 

05. 07. 2017

Bronasto priznanje IDEA za koncept velikega SUV-a Veliki konceptni športni terenec Kia Telluride je prejel prestižno oblikovalsko nagrado, ki jo podeljuje ameriško društvo oblikovalcev IDSA. Kia je osvojila bronasto kolajno za oblikovalsko odličnost IDEA 2017 (International Design Excellence Awards) v kategoriji prevoznih sredstev in sicer za konceptno vozilo, prvič predstavljeno januarja 2016 na avtomobilskem salonu v Detroitu. Telluride nadaljuje serijo Kiinih oblikovalskih nagrad ... Več ...

29. 06. 2017

Kia letos boljša za 11 točk Kia je že drugo leto zapored najboljša znamka po zadovoljstvu kupcev glede na rezultate študije IQS (Initial Quality Study) podjetja J.D. Power za leto 2017, ki raziskuje zadovoljstvo kupcev 90 dni po nakupu. Kiino izboljšanje kakovosti je najboljši rezultat kateregakoli avtomobilskega proizvajalca v zadnjih 20 letih študije. Modeli Soul, Forte, Cadenza, Niro in Sorento v vrhu svojih kategorij ... Več ...

08. 06. 2017

Kiin prihajajoči križanec razreda B, ki se bo imenoval Stonic, je kompaktni križanec s pravim evropskim oblikovalskim pečatom. Stonic je privlačen in deluje zelo prepričljivo, svoje vzornike pa je tako po obliki kot uporabnosti našel med velikimi hišnimi športnimi terenci. Ime Stonic je posrečena kombinacija angleških besed Speedy in Tonic, ki se nanašata na prvi in zadnji ton glasbene... Več ...

25. 05. 2017

Kia Motors je po podatkih evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev ACEA v letošnjih prvih štirih mesecih dosegla nov prodajni rekord na evropskem trgu (EU28 + EFTA države). Kia v Evropi prvič dosegla 3-odstotni tržni delež Rekordnih 166.266 prvič registriranih vozil Kia od 1. januarja do 30. aprila predstavlja 11,7-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani, to... Več ...