29. 06. 2017

Vseh 7 Kiinih modelov (Soul, Forte, Optima, Cadenza, Niro, Sportage in Sorento), ki so bili zajeti v študiji, je doseglo prvo ali drugo mesto v svojih kategorijah, z manj težavami od konkurenčnih vozil.

Kia letos boljša za 11 točk
Kia je že drugo leto zapored najboljša znamka po zadovoljstvu kupcev glede na rezultate študije IQS (Initial Quality Study) podjetja J.D. Power za leto 2017, ki raziskuje zadovoljstvo kupcev 90 dni po nakupu. Kiino izboljšanje kakovosti je najboljši rezultat kateregakoli avtomobilskega proizvajalca v zadnjih 20 letih študije.

Modeli Soul, Forte, Cadenza, Niro in Sorento v vrhu svojih kategorij
Kiino skupno prvo mesto je rezultat zmagoslavja v kar petih avtomobilskih razredih, kar je največ med vsemi znamkami. Kompaktni križanec Soul, hibridni križanec Niro, veliki športni terenec Sorento, kompaktna limuzina Forte in velika limuzina Cadenza so vsi zmagovalci v svojih razredih. Soul je pobral IQS nagrado že tretje leto zapored, medtem ko sta Kiina najnovejša modela – Cadenza in Niro – navdušila lastnike že v prvem letu prodaje. Cadenza je v študiji prejela največ točk med vsemi modeli vseh znamk in dosega najnižje število povprečnih okvar med vsemi modeli v raziskavi.

Prav vseh 7 Kiinih modelov – poleg zgoraj omenjenih petih zmagovalcev še modela Optima in Sportage –, ki so sodelovali v študiji, je doseglo prvo ali drugo mesto v svojih kategorijah, z manj težavami od konkurenčnih vozil.

Najnovejši dosežek je še povečal Kiino bero nagrad in priznanj. Ostale nagrade, ki ocenjujejo kakovost, med drugim vključujejo doseženo prvo mesto za Kia Sportage v lanskoletni evropski raziskavi podjetja J.D. Power o zanesljivosti vozil, kar kaže na dolgoročno zanesljivost vozil Kia.

Michael Sprague, izvršni direktor Kia Motors America, pravi: “Kia je premagala celotno konkurenco v lanskoletni študiji J.D. Power IQS in mnogi so se spraševali, če lahko ta dosežek ponovimo in ohranimo najvišji položaj. Danes lahko rečemo jasno in glasno – Kia je najboljša že drugo leto zapored, z največ zmagovalci v posameznih kategorijah med vsemi znamkami. Naša najvišja uvrstitev še enkrat potrjuje Kiin status najboljšega avtomobilskega proizvajalca ter odraža vrhunsko izdelavo in najvišje standarde, ki jih uresničujemo pri vsakem izdelanem vozilu.”

Ob objavi izsledkov študije je Dave Sargent, podpredsednik J.D. Powerja, povedal: "To je nedvomno najboljša kakovost, ki jo je svet kdaj videl. Avtomobilska industrija se je zagnala naprej in resnično izboljšuje kakovost vozil.”

Letno poročilo analizira odzive 77.415 lastnikov 243 modelov vozil v 26 avtomobilskih razredih. Vozila so ocenjevali na osnovi njihovih voznih lastnosti, motornih in prestavnih zmogljivosti ter širokega nabora težav, povezanih s kakovostjo, ki so jih prijavili lastniki novih vozil v prvih 90 dneh lastništva.

7-letna tovarniška garancija
Kia svojo vrhunsko kakovost potrjuje tudi s 7-letno tovarniško garancijo (do 150.000 kilometrov, prva tri leta brez omejitve števila prevoženih kilometrov), ki velja za celotno vozilo.

 

Preizkusite Kio in se prepričajte v Kia kakovost

 

Prijavite se na testno vožnjo

***


 Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2016 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.

 

 

08. 06. 2017

Kiin prihajajoči križanec razreda B, ki se bo imenoval Stonic, je kompaktni križanec s pravim evropskim oblikovalskim pečatom. Stonic je privlačen in deluje zelo prepričljivo, svoje vzornike pa je tako po obliki kot uporabnosti našel med velikimi hišnimi športnimi terenci. Ime Stonic je posrečena kombinacija angleških besed Speedy in Tonic, ki se nanašata na prvi in zadnji ton glasbene... Več ...

25. 05. 2017

Kia Motors je po podatkih evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev ACEA v letošnjih prvih štirih mesecih dosegla nov prodajni rekord na evropskem trgu (EU28 + EFTA države). Kia v Evropi prvič dosegla 3-odstotni tržni delež Rekordnih 166.266 prvič registriranih vozil Kia od 1. januarja do 30. aprila predstavlja 11,7-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani, to... Več ...

18. 05. 2017

Kia Motors je predstavila različne izboljšave, s katerimi so pri električnemu Soulu povečali njegov doseg. Nova, učinkovitejša baterija je zaradi večje energijske gostote in zmogljivosti skladiščenja energije povečala doseg vozila za kar 18 %, z doslejšnjih 212 na sedanjih 250 km (kombinirano, novi evropski vozni cikel, NEDC). Svoje so pri podaljšanju dosega prispevali še aerodinamično optimizirana motorna maska, boljše pnevmatike in nova povratna vzmet pri zavorah, ki zagotavlja manjši upor. ... Več ...

15. 05. 2017

Na pobudo paraplegika Gašperja Črnilca smo pri Kii podprli letošnji globalni dobrodelni tek Wings for Life, ki je v Ljubljani potekal 7. maja. S srčno ekipo »S Kio na krilih življenja« smo se pridružili preko 150.000 udeležencem, ki so na 6 celinah tekli s človekoljubnim skupnim ciljem – zbiranjem sredstev za raziskave in... Več ...