04. 01. 2017

Kia Motors je danes odkrila prve fotografije novega Picanta, enega svojih globalno najbolje prodajanih vozil, ki na ceste prihaja v tretji generaciji.

Mladosten in energičen dizajn
Novi Picanto, ustvarjen v Kiinih oblikovalskih centrih v Frankfurtu in Namyangu, v razred A vnaša mladostne in energične impulze. Novi model – razkrit v bolj športni različici GT-Line – z ostrejšimi linijami in subtilno zarezanimi površinami prinaša odločnejšo držo. Za bolj samozavesten videz in zaradi 15 mm daljše medosne razdalje (z 2.385 na 2.400 mm) so kolesa premaknjena na robove vozila, barvna paleta pa je s kar 11 barvami živahnejša kot kdajkoli prej in voznikom novega Picanta omogoča, da izstopajo iz množice.

Moderna in prefinjena kabina
V notranjosti Picanta prevladujejo visokotehnološki udobnostni in varnostni pripomočki, ki pričajo o modernem in prefinjenem oblikovanju. V središču kabine je ‘plavajoči’ zaslon na dotik, ki se ponaša z najnovejšimi prednostmi infotainment sistema in je namenjen udobju vseh potnikov. Picanto nudi tudi veliko možnosti izbire, saj lahko kupci izbirajo med številnimi karoserijskimi barvami, opremo in oblazinjenjem.

 

Kupci novega Picanta bodo cenili prostornejšo kabino in večji prtljažnik, ki se ponašata z bolj premišljeno razporeditvijo. Kljub daljši medosni razdalji Picanto ohranja svojo značilne kompaktne mere, saj je s krajšim prednjim in daljšim zadnjim previsom enako dolg kot predhodnik (3.595 mm).

 

Premiera marca na ženevskem salonu
Kia bo novi Picanto javnosti prvič predstavila na marčevskem avtomobilskem salonu v Ženevi, pri nas in drugod po Evropi pa ga pričakujemo predvidoma maja 2017.

 

***

Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 11 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 50.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 44 mlrd. dolarjev. Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.

 

22. 12. 2016

Kia Motors je danes pokazala prve risbe 3. generacije novega Picanta, enega svojih globalno najbolje prodajanih modelov. Novi Picanto svoje mladostno in energično oblikovano zunanjost ter notranjost združuje s številnimi možnostmi prilagajanja vsakemu posamezniku. Novi Kiin model ohranja značilne kompaktne mere, a z drznejšimi karoserijskimi oblikami in pestrejšo... Več ...

19. 12. 2016

Kia Motors v teh dneh praznuje 10. obletnico proizvodnje v Evropi. Od uradnega začetka 7. decembra 2006 so v Kiini slovaški tovarni v Žilini izdelali več kot 2,5 milijona vozil in 3,8 milijona motorjev. V tovarni in pri dobaviteljih ustvarjenih več kot 20.000 delovnih mest Od svojega prihoda na Slovaško je Kia investirala več kot 1,7 milijarde evrov ter v tovarni in pri 40 najpomembnejših... Več ...

05. 12. 2016

Kia Motors je konec novembra dosegla nov prodajni mejnik – prvikrat v svoji zgodovini je v Evropi zabeležila 400.000 prvič registriranih vozil v enem letu. To je precej bolje od lanskoletnega prav tako rekordnega izkupička 384.790 vozil, za katerega pa so pri Kii potrebovali en mesec več.   Tržni delež Kie v Evropi že 2,9 % ... Več ...