07. 04. 2016

-    Novi Kia Sportage 2.0 CRDi AWD premagal konkurente: Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD, Mazda CX-5 Skyactiv D 175 4WD, Ford Kuga 2.0 TDCI 4x4

V predzadnji marčevski številki uglednega nemškega Auto Bilda so objavili vzporedni test štirih športnih terencev – Hyundai Tucson, Mazda CX-5, Ford Kuga in Kia Sportage, kjer se je slednji najbolje izkazal.

Leta 2013 so v 15. številki novinarji Auto Bilda o starem Sportagu napisali, da “manjka pika na 'i’ – ugodna cena in 7-letna garancija so veliko prispevali k odločitvi za nakup starega modela Sportage” in podali še nekaj mnenj na osnovi najnovejših obsežnih testiranj:

“Novi model Sportage pa se bo strankam prav tako zelo prikupil, še celo tistim, ki ga do sedaj niso imeli v ožjem izboru za nakup vozila.

Razlog št. 1: Novi model Sportage je nadvse lep. Njegove enostavne vitke linije s športnimi poudarki ne privabljajo le pogledov voznikov športnih terencev.

Razlog št. 2: Vožnja z novim Kia Sportageom je ravno tako vrhunska kot je vrhunski njegov izgled. In to je za Kio nekaj novega. Če je Auto Bild v preteklosti kritiziral neodzivni krmilni in zavorni sistem pri starem Sportagu, potem novi Sportage daje večji vtis dovršenosti in uglajenosti. Novi Kia Sportage ima boljši zavorni sistem kot Mazda in Ford in vrhunsko nastavljeno podvozje.

Novi Kia Sportage ima v primerjavi s predhodnikom bolj natančno vzmetenje, ki predstavlja boljši stik z voziščem in tako prispeva k bolj udobni vožnji. 185-konjski dieselski motor navdušuje, prav tako šeststopenjski menjalnik; zdi se, kot da prestavna ročica drsi kar sama.

Prednosti novega modela so tudi poraba 6,8 litra goriva, kar je najnižja poraba goriva med vsemi štirimi testneži in najvišja skupna dovoljena masa prikolice, ki znaša 2.200 kg (oba podatka sta enaka kot pri Tucsonu) in kar je največja prednost: Kiina 7-letna tovarniška garancija.

Novi Kia Sportage sedaj poleg sedemletne tovarniške garancije ponuja tudi odličen zavorni sistem, eleganten menjalnik in mojstrsko nastavljeno podvozje.

Kia daje videz športnosti: tudi notranjost avtomobila je samosvoja, vsa tehnika je takšna kot pri Tucsonu. Z novo GT linijo je notranjost sedaj bogatejša z novim črnim nebom in odličnimi šivi, ki krasijo sedež.”

Na koncu so Nemci ob Sportagevih skupno 559 osvojenih točkah (Hyundai Tucson jih je zbral 552, Mazda CX-5 536, Ford Kuga 535 točk) napisali: “ Kia Sportage se je iz športnega terenca nižjega cenovnega razreda razvil v tehnično dovršen in izpiljen zmagovalni avtomobil.”

To je že drugo odmevno priznanje za Kio iz vrst slovitega Auto Bilda, saj se je Kia nedavno v Auto Bildovem poročilu o kakovosti za leto 2015 (izdaja 50/2015), ki je ocenjevalo zadovoljstvo strank, zanesljivost in dolgoletno kakovost 20 vodilnih avtomobilskih znamk na nemškem trgu povzpela na 1. mesto.

Več o Kiini kakovosti najdete na: http://www.kia.si/kakovost

 

***
Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja, i proitvaja kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 3 milijone vozil, ki jih prodaja v 180 državah. Podjetje po vsem svetu zaposluje več kot 49.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju evropskemu trgu namenjenih vozil je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru v Frankfurtu. Oblikovanje vozil Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Pri zadovoljstvu kupcev še posebej izstopata modela Soul in Sorento, ki sta v študiji 2015 JD Power IQS zmagala v svojih kategorijah, Kia pa je zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami in skupno drugo (za Porschejem). Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja »The Power to Surprise« predstavlja Kiino globalno zavezo k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.

 

04. 04. 2016

Kia Motors je še enkrat potrdila svoj sloves proizvajalca vozil po najvišjih oblikovalskih standardih, saj je Kia pobrala dve nagradi red dot za oblikovanje izdelka za leto 2016, kar je ena naprestižnejših mednarodnih nagrad za industrijsko oblikovanje. Novi športni terenec Kia Sportage in limuzina Optima – Kiina najnovejša modela – sta prejela nagrado red dot. Nedovisna žirija je celo Optimo... Več ...

15. 03. 2016

Zima je namreč gotovo vplivala nanjo – nizke temperature, sneg, led, luknje in sol na cestišču so lahko pustile sledi na akumulatorju, pnevmatikah, filtrih, amortizerjih, zavorah in še drugje. Zdaj je priporočljivo, da poskrbite za vzdrževanje in se tako izognete dragim popravilom v prihodnosti.    Največja prednost pooblaščenih Kia servisov je prav v tem, da strokovno usposobljeno osebje vaše vozilo pozna do potankosti. Z rednim vzdrževanjem bo vaš avtomobil varen in zanesljiv kot... Več ...

24. 02. 2016

Slovenci smo znani po tem, da nam ekstremni športni podvigi dišijo in se jih čisto nič ne bojimo. Pred dnevi sta to dokazala tudi izkušena skakalca Rok Urban in Jaka Rus, ki sta na enem paru smuči skupaj poletela 35 metrov daleč. Pogumna skakalca sta na sedemmetrski skakalnici v Kranju najprej za vajo skočila trikrat in nato v dolini pod Poncami prek 12-metrske naprave zelo hitro napredovala do 40-metrske. 18. februarja sta na tej skakalnici tudi 'uradno' skočila, pred prižganimi kamerami. 35-metrski polet... Več ...

14. 01. 2016

Kia je razkrila prve uradne risbe športnega in vsestranskega Nira – novega hibridnega športnega terenca (HUV - Hybrid Utility Vehicle), ki bo prinesel novo svežino na globalnem avtomobilskem trgu športnih terencev. Za styling Nira so poskrbeli v Kiinih oblikovalskih centrih v kalifornijskem Irvineu in korejskem Namyangu in združuje praktične ter estetske dobrote kompaktnega športnega terenca z vitko, aerodinamično obliko... Več ...