22. 05. 2014

•    Kia v 52 letih obstoja od prvega do 30-milijontega prodanega vozila

Iz korporacije Kia Motors, najstarejšega korejskega avtomobilskega proizvajalca, sporočajo, da bo do konca maja njihova prodaja po vsem svetu dosegla 30 milijonov vozil, 52 let po tistem, ko so predstavili svoje prvo vozilo.


Proizvajalec vozil, ki od leta 2000 deluje pod okriljem Hyundai Motor Group, je do konca aprila prodal 29,93 milijona vozil.
Glede na to, da je Kiina povprečna mesečna prodaja v letu 2014 260.000 vozil, pri korejskem velikanu že konec maja upravičeno pričakujejo doseganje številke 30 milijonov vozil.

Ne tako daljnjega leta 1962 so v korejski tovarni Sohari, ki se nahaja v neposredni bližini prestolnice Seul, proizvedli prvo vozilo K-360, majhno trikolesno dostavno vozilo. Prvih 10 milijonov vozil so proizvedli do leta 2003, naslednjih 10 milijonov pa do leta 2010.

Kiin razcvet se je zgodil po priključitvi poslovni skupini Hyundai Motor, saj so šele leta 2004 prvič prodali več kot milijon vozil letno, lansko leto pa so npr. zabeležili rekordno prodajo več kot 2,82 milijona vozil. Od leta 2000 do letošnjega aprila je prodaja presegla 22,59 milijona vozil, kar je 3/4 skupno prodanih vozil od ustanovitve korporacije.

Gledano po modelih je najbolje prodajan model legendarni Pride, ki so ga prodajali od leta 1987, in je do prekinitve proizvodnje pred nekaj leti našel 3,46 milijona kupcev. Sledita mu še danes aktualna modela – leta 1993 predstavljeni športni terenec Sportage ter leta 2002 predstavljeni veliki športni terenec Sorento.

Že dolgo časa prodaja izven Južne Koreje predstavlja glavnino prodaje, lansko leto je znašala kar 84 odstotkov. To je več kot spoštovanja vredno  glede na to, da je Kia šele leta 1975 izvozila 10 vozil.

Povprečna cena prodanega vozila je z začetnih 1.400 ameriških dolarjev narasla na 13.800 v letu 2013. Kia je v svojih 18 tovarnah izven Koreje zmožna proizvesti 1,44 milijona vozil letno. Trenutno Kia prodaja vozila v 170 državah na vseh celinah.

Kia se po podatkih iz poročila Interbranda, vodilne svetovne svetovalne hiše, leta 2012 prebila med 100 najbolj vrednih znamk, njena vrednost pa je v 2013 v primerjavi z letom prej povečana za 15% na 4,78 milijarde dolarjev.

 

***
Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 2,7 milijona vozil, ki jih prek razvejane prodajno-servisne mreže prodaja v 170 državah. Podjetje zaposluje po vsem svetu več kot 48.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru iz nemškega Frankfurta. Oblikovanje vseh vozil znamke Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja Kia Motors Corporation »The Power to Surprise« predstavlja globalno zavezo podjetja k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.

 

23. 04. 2014

Kia Motors je na pravkar odprtem salonu v Pekingu predstavila novo limuzino K4. Srednje velika limuzina K4, ki je razvita posebej za kitajske stranke, predstavlja preprosto in prepoznavno zunanjost – z nizkim nosom, klinastim profilom in velikim prtljažnikom – ter izjemno prostornost v kabini, ki je opremljena s številnimi visoktehnološkimi pripomočki za vrhunsko udobje in maksimalno... Več ...

16. 04. 2014

Kia je marca letos v Evropi dosegla absolutni marčevski in četrtletni prodajni rekord v vsej svoji zgodovini. Kia je v 30 evropskih državah marca skupno prodala 40.479 vozil – 10% več kot marca 2013 – in 89.450 v prvih treh mesecih 2014, kar je 7,4-odstotna rast v primerjavi z enakim obdobjem lani. Kiina največja tržišča v Evropi so bila Velika Britanija (21.631 vozil, +13%),... Več ...

10. 04. 2014

Kia bo čez nekaj dni na avtomobilskem salonu v New Yorku predstavila novega enoprostorca.   Novi 8-sedežni enoprostorec bo spremenil razred velikih enoprostorcev in bo ponudil uporabnost pri prevažanju ljudi in njihove prtljage in obenem zvesto služil vsem avanturistom.    Več informacij o novincu sledi v kratkem.   ... Več ...

02. 04. 2014

Iz korporacije Kia Motors poročajo o širitvi obstoječih globalnih programov korporativne družbene odgovornosti (CSR), ‘Green Light Project’, povod pa je bil velika otvoritev nove Green Light šole v Heleni, v Mozambiku. Slovesnost je privabila 1.500 obiskovalcev, med drugim so bili navzoči g. Agostinho Trinta, državni sekretar na tamkajšnjem ministrstvu za izobraževanje, in... Več ...