17. 10. 2013

- Vrednost znamke Kia Motors se je povečala za 15% na 4,7 mlrd. USD  
- Kia med “Top 100” na 83. mestu (izboljšanje za 4 mesta)

Korporacija Kia Motors je letos povečala vrednost svoje blagovne znamke za 15% in je zdaj na 83. mestu ekskluzivne lestvice ‘Top 100 Best Global Brands,’ ki jo izvaja Interbrand, največja globalna svetovalna agencija.

Kia se je lansko leto prvič uvrstila na ‘Top 100 Best Global Brands’, ko je bila na 87. mestu, zdaj pa se je povzpela za 4 mesta in je njena vrednost ocenjena na 4,7 mlrd. USD. To predstavlja 15-odstotno povečanje ali kar 619 milijonov ameriških dolarjev, ter s tem bistveno presegla povprečje Top 100 znamk, ki je znašalo 8,4%.

V ZDA se je novo 'rojstvo' znamke Kia začelo z zelo kreativnimi aktivnostmi na področju  glasbe, kot je npr. MTV Music Awards in pa kmalu še YouTube Music Awards, poleg že skorajda legendarnih oglasov s »hrčki« za model Soul  in oglasov, ki se predvajajo med vrhuncem ameriškega športnega in marketinškega spektakla – Super Bowlom.

Poleg tega se Kia, ki kot znamka cilja na mlade po srcu, pojavlja v številnih prestižnih sponzorstvih: nogometna svetovna in evropska prvenstva, teniški Australian Open in košarkarska liga NBA, zraven je treba dodati še izjemno pojavnost na številnih digitalnih družabnih omrežjih. Kia ima več kot 250 globalnih in lokalnih profilov na katerih se opravi dnevno okoli 300.000 pogovorov povezanih s Kio v obliki komentarjev, deljenja, objav ali omemb.

Najnovejše Interbrandovo priznanje Kiinega minulega dela je nadaljevanje Interbrandove lestvice Top 50 globalnih zelenih znamk (50 Best Global Green Brands 2013), kjer je Kia junija letos zasedla 37 mesto.

Letošnji izsledki Interbrandove letne uvrstitve v študiji ‘Top 100 Best Global Brands’ temeljijo na analizah blagovnih znamk, ki uporabljajo najboljše prakse raziskovalne metodologije. Študija meri finančne rezultate korporacij na področju golega povrnitve vloženega denarja investitorjev; vloge, ki jo znamka ima pri odločitvi o dejanskem nakupu; moči znamke, ki pomeni sposobnost znamke zagotoviti pričakovani zaslužek v prihodnje.

 

***
Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 2,7 milijona vozil, ki jih prek razvejane prodajno-servisne mreže prodaja v 150 državah. Podjetje zaposluje po vsem svetu več kot 47.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru iz nemškega Frankfurta. Oblikovanje vseh vozil znamke Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja Kia Motors Corporation »The Power to Surprise« predstavlja globalno zavezo podjetja k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.

 

26. 09. 2013

Kompaktni enoprostorec novi Kia Carens je s strani Euro NCAP, vodilnega evropskega združenja na področju varnosti v prometu, prejel maksimalnih 5 zvezdic za varnost pri trku. Kia Carens je le eden od dveh kompaktnih enoprostorcev, ki so pred kratkim prišli na evropsko tržišče in je osvojil 5 zvezdic na letošnjih Euro NCAP testih.  5-vratna, 5- ali 7-sedežna Kia je si je prislužila visoke ocene za... Več ...

06. 09. 2013

Iz Kie so potrdili, da se bo njihov novi dramatični evropski koncept, ki ga bodo predstavili 10. septembra na frankfurtskem salonu, imenoval Kia Niro. Niro predstavlja Kiin pogled na prihodnost B razreda in se ponaša z urbanostjo in trdnostjo ter med drugim predstavlja inovativni motor. Vozilo so oblikovali v Kiinem frankfurtskem oblikovalskem studiu – manj kot kilometre oddaljenem od sejmišča... Več ...

27. 08. 2013

Povsem novi  Kia Soul bo evropsko premiero doživel 10. septembra na salonu v Frankfurtu.  Družbo mu bodo delali novo konceptno vozilo B razreda (svetovna premiera), ter prenovljena limuzina Optima in  malček Picanto v LPG različici. Novi Kia Soul ostaja zvest izvirnemu ikoničnemu dizajnu ter izboljšanimi dinamičnimi in varčnimi motorji. Oblikovalci so navdih našli v leta 2012... Več ...

06. 08. 2013

Kia Motors Slovakia je v prvi polovici letošnjega leta s skupno proizvedenimi 158.000 vozili zabeležila 6-odstotno povečanje proizvodnje v svoji evropski tovoarni v slovaški Žilini. Tovarna je februarja začela s proizvodnjo novega pro_cee’da, junija pa so začeli še s športnima različicama pro_cee’d GT in Kia cee’d GT. Tovarna zdaj obratuje s polnimi proizvodnimi zmogljivostmi, kar se je... Več ...