12. 04. 2013

-    Marca po svetu prodali 653.361 Kij, kar je 2,7% več kot marca lani
-    Prodaja v Evropi narasla za 6,6%

Iz korporacije Kia Motors sporočajo, da so marca letos po svetu prodali 653.361 vozil, kar je 2,7% več kot v enakem obdobju lani.
 

Marca so največjo rast zabeležili na Kitajskem (+20%), kjer so prodali 48.364 vozil, v Evropi pa so zabeležili 7-odstotno rast (57.651 prodanih vozil). Kitajska je tudi tržišče, kjer je Kia zabeležila največjo rast v prvem letošnjem četrtletju (+24%, 144.559 vozil), temu uspehu sta sledila Evropa (+6%, 135.571 vozil) in Splošna tržišča – pri Kii tako imenujejo območja, ki zajemajo Osrednjo in Južno Ameriko, Karibske, Azijo (brez Kitajske in Južne Koreje), Pacifik, Bližnji vzhod in Afriko (+2%, 123.898 vozil).

 

 

Marca je bil Kiin globalno najbolje prodajan model Rio s 44.371 prodanimi vozili. Športni terenec Sportage, ki v Sloveniji že nekaj časa kraljuje v svojem razredu, je bil drugi (32.966 vozil), medtem ko je na najnižjo zmagovalno stopničko stopil Forte, predstavnik nižjega srednjega razreda (32.799). Med “peterico veličastnih” sta se še uvrstila limuzina Optima (23.981) in veliki športni terenec Sorento, ki je našel novih 17.402 strank.

 

Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 2,7 milijona vozil, ki jih prek razvejane prodajno-servisne mreže prodaja v 150 državah. Podjetje zaposluje po vsem svetu več kot 47.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru iz nemškega Frankfurta. Oblikovanje vseh vozil znamke Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja Kia Motors Corporation »The Power to Surprise« predstavlja globalno zavezo podjetja k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.

 

28. 03. 2013

Kiin oblikovalski oddelek  je nedavno prejel 4 prestižne ‘red dot’ oblikovalske nagrade, med drugim tudi ‘Najboljše od najboljšega’ (‘Best of the Best’) za novega pro_cee’da v kategoriji oblikovanja izdelka. 5-vratni Kia cee’d, karavanski cee’d Sportswagon in enoprostorec Carens so prejeli nagrade ‘Zmagovalec’... Več ...

19. 03. 2013

Na 83. ženevskem avtomobilskem salonu sta svetovno premiero doživela visokozmogljivostna Kia pro_cee’d GT in cee’d GT. Prav tako se je prvič postavil na ogled tudi novi koncept urbanega vozila Provo, na odru pa so se jim pridružili novi Carens in nadgrajena Optima Hybrid. Kia pro_cee’d GT in cee’d GT sta najzmogljivejša modela v zgodovini Kie in bosta nedvomno popestrila tovrstni evropski segment.... Več ...

15. 02. 2013

Danes so v Kia Motors Slovakia začeli s proizvodnjo 3-vratnega pro_cee’da, ki je prvič predstavljen na pariškem salonu septembra lani. Kupejevski pro_cee’d predstavlja čustva in energijo in v cee’dovo družino prinaša oblikovalsko avanturo. Od leta 2007 je Kia v žilinski tovarni proizvedla več kot 76.000 primerkov tega modela in tudi v letošnjem letu pričakujejo veliko povpraševanje po tem... Več ...

28. 01. 2013

Novi Kia pro_cee’d GT in cee’d GT – najbolj mišičasta modela v zgodovini znamke – bosta 5. marca v Ženevi prvič zasijala pod svetovnimi žarometi. Oblikovana v Evropi pod taktirko predsednika in vodje oblikovanja, Petra Schreyerja, novinca predstavljata atletsko postavo, LED dnevne luči, dvojno izpušno cev, 18-palčna alu platišča in atraktivne rdeče zavorne... Več ...