Splošne novice

29. 08. 2014

-    Začetek gradnje že septembra, začetek proizvodnje v 1. polovici leta 2016
-    Kiine proizvodne zmogljivosti v Mehiki bodo 300.000 vozil
-    S to tovarno bo Kia letno skupaj lahko proizvedla 3,37 milijona vozil

Iz korporacije Kia Motors so danes sporočili, da so z mehiško vlado podpisali sporazum o gradnji avtomobilske tovarne v kraju Monterrey v severovzhodni pokrajini Nuevo León.  

Slovesnosti podpisovanja sporazuma, ki je bila 27. avgusta v Mexico Cityju, so se udeležili visoki predstavniki obeh strani – med drugim podpredsednik Kia Motors Corp., Hyoung-Keun (Hank) Lee, mehiški predsednik Enrique Peña Nieto ter Rodrigo Medina de la Cruz, guverner dežele Nuevo León.

Gradnja se bo pričela že čez en mesec, končana pa naj bi bila v prvi polovici leta 2016, ko bodo letne proizvodne zmogljivosti tovarne znašale 300.000 vozil. S to novo pridobitvijo se bodo letne proizvodne zmogljivosti korejskega velikana povečale na kar 3,37 milijona vozil, od tega bo 1,69 milijona vozil proizvedenih v Koreji, drugod pa preostalih 1,68 milijona vozil. Vodilni pri Kii se še niso odločili kateri modeli se bodo proizvajali v tej novi tovarni.  

Vrednost naložbe, ki se bo raztezala na 500 hektarjih, je ocenjena na milijardo ameriških dolarjev, kar ne vključuje številnih dobaviteljev, ki bodo tam prav tako postavili svoje obrate.

Korporacija Kia Motors je kot eden najhitreje rastočih avtomobilistov na svetu premišljevala o različnih možnostih vstopa na svetovne trge, ki bodo zagotovili prihodnji razvoj znamke. Mehika, ki ji poznavalci napovedujejo veliko rast povpraševanja po novih vozilih, je bila izbrana kot lokacija za Kiino novo tovarno, ker je ena izmed glavnih tržišč, kjer Kia še ni prisotna s svojo prodajno mrežo.

Za Kio je je vzpostavitev lokalnih proizvodnih zmogljivosti pri preboju na mehiško tržišče ključnega pomena, saj ima Mehika visoke carine za uvoz vozil iz Južne Koreje. Poleg tega je Mehika zelo znana po svoji dobro izurjeni, poceni delovni sili in številnih prostocarinskih trgovinskih sporazumih (npr. NAFTA) s približno 40 državami.

Kia pričakuje, da bo njena mehiška tovarna zahvaljujoč svojemu strateškemu položaju odigrala ključno vlogo pri lajšanju težav, s katerimi se Kia sooča zadnjih nekaj let in sicer kako zadostiti povpraševanju po vozilih Kia. Predvsem bo to Kii omogočilo krajše dobavne roke za vozila namenjena ameriškemu tržišču, kjer se že nekaj let zapored soočajo z dramatično rastjo prodaje. Nadalje Kia s to tovarno namerava postaviti trdne temelje za krepitev prodajne mreže po vsej Osrednji in Južni Ameriki in obenem sprostiti Kiine proizvodne zmogljivosti v Južni Koreji, ki bodo namenjene ostalim regijam.

 

***
Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 2,7 milijona vozil, ki jih prek razvejane prodajno-servisne mreže prodaja v 170 državah. Podjetje zaposluje po vsem svetu več kot 48.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru iz nemškega Frankfurta. Oblikovanje vseh vozil znamke Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja Kia Motors Corporation »The Power to Surprise« predstavlja globalno zavezo podjetja k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.

 

14. 08. 2014

Kia je pokazala prve fotografije novega Kia Sorenta. Gre sicer za 3. generacijo tega priljubljenega športnega terenca in predstavlja novi videz, ki se ponaša z drznejšim slogom in sodobnejšimi podrobnostmi. Novi Sorento, ki je v primerjavi s predhodnikom daljši, nižji in širši ter ima daljšo medosno razdaljo, bo svojo prihodnost poleg... Več ...

07. 07. 2014

Peter Schreyer, predsednik in vodja oblikovanja pri Kia Motors Corporation in Hyundai Motor Group, je prejel prestižno nagrado za živjenjsko delo na področju oblikovanja, ki jo podeljuje EyesOn Design. Gre za organizatorja enega od ameriških najbolj prestižnih avtomobilskih dogodkov, kjer se vsako leto zbere smetana avtomobilske oblikovalske skupnosti, zbirateljev in... Več ...

01. 07. 2014

Iz korporacije Kia Motors poročajo, da je njihova proizvodnja vozil, klub povečanju njihove prodaje vozil, zdaj še bolj okolju prijazna kot kadarkoli prej. Kiina prodaja po vsem svetu se je v lanskem letu povečala 1,4% na skupno 2.746.643 vozil, obenem pa so vodilni pri najstarejšem korejskem avtomobilistu veliko truda vlagali tudi v trajnostni razvoj in zmanjšanje okoljskega odtisa v... Več ...

20. 06. 2014

Komisija podjetja KMAG je od vseh maja izpolnjenih elektronskih anket v žrebanju srečo namenila sledečim izbrancem:   Brisačke KIA: - Matjaž Čretnik, Rogaška Slatina - Gordana Budmir, Maribor - Živa Merzelj, Sava   Majice KIA: - Jelko Štanta, Miren - Mateja Vidmar, Gozd Martuljek - Nataša Konjar, Kranj - Janez Urh, Bohinjska Bela - Melita Karupović, 3000 Celje - Boris Petrič, Škofije   Torba KIA: - Gašper Rupnik, Črni vrh nad Idrijo   Vsi nagrajenci bodo nagrade prejeli po... Več ...