Splošne novice

19. 11. 2014

Po prijavi in opravljeni vožnji z enim izmed Kiinih lepotcev stranka izpolni anketo in z malo sreče lahko osvoji to nepozabno avanturo. Glavna nagrada je pot v Avstralijo za dve osebi. Vključene so 3 nočitve za dve osebi v hotelu s 5 zvezdicami v centru Melbourna in najboljša sedeža v polfinalu posameznikov.

Teniški grand slam turnir Australian Open sodi med najpomembnejše teniške turnirje na svetu. Vsako leto se odvija zadnja dva tedna januarja v avstralskem Melbournu. Že od leta 1905 je Australian Open eden od štirih grand slam turnirjev med katere sodijo še Roland Garros, Wimbledon in US Open.

Kia, ki je glavni sponzor turnirja že od leta 2002, bo ob koncu nagradne igre „Kia te pelje v Avstralijo“, 12. decembra izžrebala nagrajenca/ko, ki bo s sabo v deželo kengurujev vzel/la sopotnika/co. Srečneža se bosta iz čedalje bolj zimske Slovenije odpravila na avstralsko žgoče sonce in v legendarni Rod Laver Areni v Melbournu v živo opazovala najboljše tenisače na svetu.

Po prijavi in opravljeni vožnji z enim izmed Kiinih lepotcev stranka izpolni anketo in z malo sreče lahko osvoji to nepozano avanturo. Glavna nagrada je pot v Avstralijo za dve osebi. Vključene so 3 nočitve za dve osebi v hotelu s 5 zvezdicami v centru Melbourna in najboljša sedeža v polfinalu posameznikov.

Potovanje se bo zgodilo na vrhuncu avstralske poletne sezone, od 27. do 30. januarja 2015. Vse, kar morajo avanturisti narediti je, da na testni vožnji preizkusijo želeno Kio.

Nagradna igra traja do 12. 12. 2014.

Glavna nagrada: potovanje v Avstralijo in ogled polfinalnega dvoboja Australian Opena 2015 za dve osebi! Nagradni paket (za dve osebi) vključuje: letalski prevoz, 3x nočitev v hotelu, vstopnici in gostitev na polfinalu Australian Open 2015 (moški polfinale), vodeni ogledi.

 

Podrobne informacije o poteku nagradne igre se nahajajo na spletni strani organizatorja nagradne igre: www.kia.si/avstralija, oz. v prodajnih salonih Kia po Sloveniji (seznam dostopen na
www.kia.si/representatives).

 

***
    Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 2,7 milijona vozil, ki jih prek razvejane prodajno-servisne mreže prodaja v 170 državah. Podjetje zaposluje po vsem svetu več kot 48.000 ljudi in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru iz nemškega Frankfurta. Oblikovanje vseh vozil znamke Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja Kia Motors Corporation »The Power to Surprise« predstavlja globalno zavezo podjetja k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.

 

24. 10. 2014

Košarkar LeBron James je postal novi športni ambasador Kie, celo postal je Kiin prvi luksuzni ambasador. LeBron James, eden najboljših košarkarjev v zgodovini lige NBA, ki se lahko pohvali tudi z vzdevkom King (Kralj) in je Nikeova dolgoletna ikona, ima dva šampionska prstana NBA lige in 2 olimpijski zlati kolajni, je desetkratni udeleženec NBA All-Star tekme in je dobitnik... Več ...

13. 10. 2014

Od trenutka, ko so se vodilini pri Kii odločili, da bo oblikovanje vozil gonilna sila rasti družbe in so leta 2007 zaposlili glavnega oblikovalca in (zdajšnjega) predsednika, Nemca Petra Schreyerja, je vrednost blagovne znamke Kia Motors narasla za neverjetnih 480 odstotkov s takratnih 929 mio. USD na zdajšnjih 5,4 mlrd. USD. To na svojem najnovejšem ekskluzivnem seznamu 100... Več ...

07. 10. 2014

Kia Optima Hybrid je osvojila "Plus X" nagrado za inovacijo. Ta nagrada je obenem tudi potrditev najvišje kakovosti, najboljšega oblikovanja ter najbolj naprednega razmišljanja pri snovanju izdelka. Neodvisna žirija, ki jo sestavljajo strokovnjaki in novinarji iz 25 različnih dejavnosti, je Kia Optimi Hybrid podelilo štiri nagrade "Plus... Več ...

01. 10. 2014

Novi Kia Sorento bo evropsko premiero doživel 2. oktobra na letošnjem pariškem avtomobilskem salonu, družbo mu bosta delala izboljšana modela Rio in Venga. Njim se bo na odru pridružil koncept hibridne limuzine Optima, ki premierno predstavlja Kiino novo varčno dizelsko-električno hibridno tehnologijo.   Novi Kia Sorento bo s svojim novim videzom, številnimi opremskimi in... Več ...