Splošne novice

23. 11. 2016

Od julija več kot 23.000 naročil za Nira po vsej Evropi, pri nas ga pričakujemo sredi decembra.

Novi Kia Niro se je že zelo zgodaj izkazal za Kiino prodajno uspešnico, saj so evropski trgovci od njegove predstavitve v začetku poletja prejeli že več kot 23.000 naročil. Od julija do konca oktobra so strankam izdobavili 5.815 primerkov Nira, preostale pa naj bi svoje vozilo dobili do konca leta.

 

Praktičnost in dizajn, združena z učinkovitim hibridnim pogonom
Kia Niro je prvo vozilo, ki združuje praktičnost in dizajn križanca z učinkovitim hibridnim pogonom. Vzporedni hibridni pogon kombinira 1,6-litrski GDI bencinski motor z litij-ionskim polimernim baterijskim sklopom in elektro motorjem z močjo 32 kW. Moč na prednji kolesi prenaša 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko. Nirove emisije ogljikovega dioksida znašajo le 88 g/km, poraba goriva pa zelo skromnih 3,8 l/100km (kombinirano, novi evropski vozni cikel).

Priljubljen tako med poslovnimi kot fizičnimi osebami
Doslej izdobavljena vozila Niro je prejelo 46 % fizičnih oseb, medtem ko je bilo preostalih 54 % prodanih flotnim kupcem. Za primerjavo – med Kiino široko modelno paleto v Evropi  je 57 % vseh vozil prodanih fizičnim osebam, samo 43% pa flotnim kupcem. Niro je zato za Kio pomemben model, saj želi korejska znamka množičneje prodreti med flotne kupce, ki jim lahko z Nirom ponudi nizke stroške vzdrževanja in emisije ogljikovega dioksida. S temi prednostmi lahko pritegne nove poslovne kupce, ki se do sedaj niso odločali za Kio.

Michael Cole, izvršni direktor Kie v Evropi, je o rezultatih povedal: “Niro je dobro sprejet tako med fizičnimi kot tudi flotnimi kupci, ki bi radi zmanjšali stroške vzdrževanja in emisije ogljikovega dioksida, a ne želijo žrtvovati sloga in praktičnosti, v kar so prisiljeni pri ostalih hibridnih modelih. Že sedaj vidimo, da se je Niro dobro prijel na trgih, kjer emisije izpustov vplivajo na višino davka, ter med ostalimi strankami, pri katerih največ štejeta praktičnost in dizajn vozila.«

“Kia je na poti, da srednjeročno doseže 3-odstotni tržni delež v Evropi in Niro bo tu odigral eno od glavnih vlog. Niro ponuja prepričljiv paket in takojšnji prodajni uspeh Nira dokazuje, da je na trgu prostor za nove modele, ki zapolnjujejo vrzel med križanci in hibridi.”

Ključni pripomočki, ki jih prinaša Niro, so napredni asistenčni sistem DRIVE WISE, ki med drugim vključuje samodejno zaviranje v sili z zaznavo pešcev. Kupci Nira lahko izbirajo med številnimi povezljivostnimi pripomočki, kot so Android Auto™ in Apple CarPlay™ ter Kiin lastni sistem povezljivostnih storitev (Kia Connected Services). Vozilo, prijazno do pametnih telefonov, nudi brezžično polnjenje pametnih telefonov in premijski avdio sistem znamke JBL z osmimi zvočniki. Hibridni križanec lahko vleče prikolico s težo do 1.300 kg, kar je izjemna zmogljivost za tovrstna vozila.

Nirov 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko vozniku omogoča bolj neposreden in takojšnji odziv – ter bolj zabavno vožnjo – v primerjavi s hibridno konkurenco z običajnim brezstopenjskim menjalnikom (CVT). Pri razvoju modela so se razvojniki posluževali preizkušanja popolnoma neodvisnega vzmetenja v Evropi, Severni Ameriki in na Daljnem vzhodu, s čimer so dosegli uglajeno vožnjo, boljšo vodljivost in izjemno stabilnost.

Najdaljša evropska garancija ostaja močan argument
Tako kot vsi ostali modeli Kia tudi Niro s 7-letno garancijo (do 150.000 km, prva tri leta brez omejitve prevoženih kilometrov) strankam zagotavlja brezskrbnost in duševni mir, česar ne nudi noben drug proizvajalec hibridnih križancev v Evropi.

Niro v Sloveniji sredi decembra
Prodajno pot bo novi Niro v Sloveniji začel sredi decembra, ko bodo znane cene in opreme.

 

Za več informacij o modelu, prosimo, kliknite TUKAJ!

***

 

Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 11 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 50.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 44 mlrd. dolarjev. Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.

 

16. 11. 2016

Iz korporacije Kia Motors poročajo o rekordni oktobrski svetovni prodaji, ki znaša kar 263.854 vozil. S tem je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec dosegel 4,9-odstotno rast v primerjavi z lanskim oktobrom. Rekordna prodaja na Kitajskem in v Evropi Oktobra je Kia zabeležila rast prodaje na Kitajskem (71.209 prodanih vozil, +23 %), v Zahodni Evropi (35.544 vozil, +8,5 %), v Vzhodni Evropi (17.346... Več ...

10. 11. 2016

Teniški turnir Australian Open, ki sodi med najpomembnejše svetovne turnirje tega športa, se vsako leto v zadnjih dveh tednih januarja odvija v avstralskem Melbournu. Že od leta 1905 predstavlja enega od štirih turnirjev za Grand Slam, poleg francoskega Roland Garrosa, britanskega Wimbledona in ameriškega US Opena. Znamka Kia, ki je glavni pokrovitelj turnirja že vse od leta 2002, v... Več ...

02. 11. 2016

Peter Schreyer, glavni dizajner in predsednik pri korporaciji Kia Motors, v teh dneh obeležuje 10 let vodenja oblikovanja novih vozil te korejske znamke. V obdobju njegove oblikovalske 'vladavine' je proizvodnja vozil Kia zrasla z 1,1 milijona vozil v letu 2005 na impresivnih 3,05 milijona vozil v letu 2015. Postavitev Kiine nove podobe Kia je do leta 2006,... Več ...

24. 10. 2016

Kia Motors je po podatkih združenja evropskih avtomobilskih proizvajalcev ACEA v Evropi v tretjem četrtletju leta 2016 zabeležila rekordno prodajo. 14 % večja prodaja Do konca letošnjega septembra je Kia v Evropi prodala 337.595 vozil (EU in EFTA), kar predstavlja 14-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani, ko so v Evropi prvič registrirali 295.140 vozil... Več ...