Splošne novice

16. 04. 2014

•    V prvih treh mesecih 2014 v Evropi prodali skorajda 90.000 Kij
•    Marec absolutni rekorder s prodanimi 40.479 vozili  (+10%)
•    Več kot 55% Kij registriranih v Evropi tudi narejenih v Evropi
•    Sportage in cee’d sta Kiini evropski uspešnici

Kia je marca letos v Evropi dosegla absolutni marčevski in četrtletni prodajni rekord v vsej svoji zgodovini.

Kia je v 30 evropskih državah marca skupno prodala 40.479 vozil – 10% več kot marca 2013 – in 89.450 v prvih treh mesecih 2014, kar je 7,4-odstotna rast v primerjavi z enakim obdobjem lani.
Kiina največja tržišča v Evropi so bila Velika Britanija (21.631 vozil, +13%), Nemčija (11.602), Italija (8.306, +15%), Francija (7.591 vozil) in Španija (5.707, + 53%). Ob tem je treba dodati, da je več kot 55% Kij prodanih v Evropi, tudi narejenih v Evropi (49.701 vozil).

“Ti odlični meseci potrjujejo, da Kia ne le vzdržuje svojo dolgoročno rast v Evropi, temveč tudi pospešuje prodajo in čedalje več ljudi se začenja zavedati vseh prednosti Kia vozil,” je rezultate komentiral Michael Cole, izvršni direktor pri Kia Motors Europe, ter dodal: “Kia je vse od leta 2008 dosegala rast prodaje v Evropi ter povečevala tržni delež od 1,7% do 2,7% v letu 2013. Ta uspeh, pogosto v nasprotju z razmerami na celotnem trgu, je poklon Kiini izjemni modelni paleti, visoki kakovosti naših vozil z edinstveno 7-letno garancijo ter visoki stopnji skrbi naših zastopnikov za naše stranke”.

Najbolje prodajani Kiini modeli v Evropi letos so bili Sportage (24.144 vozil) in družina cee’d (18.876), sledijo pa Rio (15.383), Picanto (14.006), Venga (6.681) in Carens (5.907).

 

 

***
Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 2,7 milijona vozil, ki jih prek razvejane prodajno-servisne mreže prodaja v 150 državah. Podjetje zaposluje po vsem svetu več kot 48.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru iz nemškega Frankfurta. Oblikovanje vseh vozil znamke Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja Kia Motors Corporation »The Power to Surprise« predstavlja globalno zavezo podjetja k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.

 

10. 04. 2014

Kia bo čez nekaj dni na avtomobilskem salonu v New Yorku predstavila novega enoprostorca.   Novi 8-sedežni enoprostorec bo spremenil razred velikih enoprostorcev in bo ponudil uporabnost pri prevažanju ljudi in njihove prtljage in obenem zvesto služil vsem avanturistom.    Več informacij o novincu sledi v kratkem.   ... Več ...

02. 04. 2014

Iz korporacije Kia Motors poročajo o širitvi obstoječih globalnih programov korporativne družbene odgovornosti (CSR), ‘Green Light Project’, povod pa je bil velika otvoritev nove Green Light šole v Heleni, v Mozambiku. Slovesnost je privabila 1.500 obiskovalcev, med drugim so bili navzoči g. Agostinho Trinta, državni sekretar na tamkajšnjem ministrstvu za izobraževanje, in... Več ...

25. 03. 2014

Povsem novi Kia Soul je nedavno prejel prestižno ‘red dot’ nagrado za oblikovanje in s tem stopa po uspešni poti svojega predhodnika. S svojo pokončno, samozavestno držo, širokimi rameni, ikoničnimi oblikami oken in SUV oddaljenostjo od tal, je novi Soul zmagal v kategoriji ‘oblikovanje izdelka’ (‘Product Design’), v kateri je izvirni Soul zmagal že leta 2009.... Več ...

14. 03. 2014

Kia je na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavila novi 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (DCT), ki nakazuje smernice tega korejskega avtomobilskega velikana v bližnji prihodnosti. Novi menjalnik – Kiin prvi te vrste – je narejen z namenom zagotavljanja boljšega izkoristka goriva in hkrati boljših zmogljivosti ter bolj športnega občutka v vožnji. Nastal kot učinkovita... Več ...