Splošne novice

23. 04. 2014

-    1.6-litrski turbo GDI premierno na kitajskem tržišču
-    Videz srednje velike limuzine prilagojen kitajskim kupcem
-    Prodaja K4 v drugi polovici 2014

Kia Motors je na pravkar odprtem salonu v Pekingu predstavila novo limuzino K4.

Srednje velika limuzina K4, ki je razvita posebej za kitajske stranke, predstavlja preprosto in prepoznavno zunanjost – z nizkim nosom, klinastim profilom in velikim prtljažnikom – ter izjemno prostornost v kabini, ki je opremljena s številnimi visoktehnološkimi pripomočki za vrhunsko udobje in maksimalno varnost.

4,72 metra dolg K4 obljublja vznemirljivo vožnjo z izjemnimi zmogljivostmi, ki jih ponuja Kiin 1,6-litrski turbo bencinski motor z neposrednim vbrzigom goriva (to bo obenem njegova premiera na kitajskem tržišču) v kombinaciji s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DCT), ki zagotavlja lahkotno, hitro in gladko prestavljanje.

Izjemna kabinska prostornost modela K4 je rezultat skrbnega dela oblikovalcev in njegove nenavadno dolge medosne razdalje za srednje veliko limuzino (2.700 mm). Poleg prostornosti, ki je največja v tem razredu, se novinec lahko pohvali tudi z opremskimi dodatki kot so gumb za zagon motorja, športni merilniki Supervision in Kiin UVO infotainment sistem.

Kar zadeva varnostno opremo je K4 serijsko opremljen s šestimi zračnimi blazinami, stabilnostnim programom ESP in vzvratno kamero. Model bo po ocenah Kiinih inženirjev zavoljo svojega varnostnega ogrodja ter aktivnih in pasivnih varnostnih sistemov dosegel maksimalnih 5 zvezdic po kitajski različici NCAP preizkusnih trčenj C-NCAP.

Proizvodnja in prodaja K4 na Kitajskem je predvidena v drugi polovici letošnjega leta. Po pričakovanjih bo nova Kiina limuzina v največji meri pritegnila družinsko naravnane stranke med 30. in 40. letom.

 

***
Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 2,7 milijona vozil, ki jih prek razvejane prodajno-servisne mreže prodaja v 150 državah. Podjetje zaposluje po vsem svetu več kot 48.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru iz nemškega Frankfurta. Oblikovanje vseh vozil znamke Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja Kia Motors Corporation »The Power to Surprise« predstavlja globalno zavezo podjetja k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.

 

16. 04. 2014

Kia je marca letos v Evropi dosegla absolutni marčevski in četrtletni prodajni rekord v vsej svoji zgodovini. Kia je v 30 evropskih državah marca skupno prodala 40.479 vozil – 10% več kot marca 2013 – in 89.450 v prvih treh mesecih 2014, kar je 7,4-odstotna rast v primerjavi z enakim obdobjem lani. Kiina največja tržišča v Evropi so bila Velika Britanija (21.631 vozil, +13%),... Več ...

10. 04. 2014

Kia bo čez nekaj dni na avtomobilskem salonu v New Yorku predstavila novega enoprostorca.   Novi 8-sedežni enoprostorec bo spremenil razred velikih enoprostorcev in bo ponudil uporabnost pri prevažanju ljudi in njihove prtljage in obenem zvesto služil vsem avanturistom.    Več informacij o novincu sledi v kratkem.   ... Več ...

02. 04. 2014

Iz korporacije Kia Motors poročajo o širitvi obstoječih globalnih programov korporativne družbene odgovornosti (CSR), ‘Green Light Project’, povod pa je bil velika otvoritev nove Green Light šole v Heleni, v Mozambiku. Slovesnost je privabila 1.500 obiskovalcev, med drugim so bili navzoči g. Agostinho Trinta, državni sekretar na tamkajšnjem ministrstvu za izobraževanje, in... Več ...

25. 03. 2014

Povsem novi Kia Soul je nedavno prejel prestižno ‘red dot’ nagrado za oblikovanje in s tem stopa po uspešni poti svojega predhodnika. S svojo pokončno, samozavestno držo, širokimi rameni, ikoničnimi oblikami oken in SUV oddaljenostjo od tal, je novi Soul zmagal v kategoriji ‘oblikovanje izdelka’ (‘Product Design’), v kateri je izvirni Soul zmagal že leta 2009.... Več ...