Splošne novice

29. 06. 2015

- Izboljšave že tretje leto zapored zavihtele Kio na 2. mesto med 33 avtomobilskimi znamkami
- Kia št. 1. med množičnimi znamkami
- Kia Sorento in Soul z najvišjimi ocenami v svojih razredih
- Ostalih 5 Kiinih modelov med najboljšimi tremi v svojih kategorijah
- Skorajda 20-odstotna izboljšava

Z več vozili na ameriških tleh kod kdajkoli prej je Kia Motors nedavno dosegla še en zgodovinski mejnik. Slovito podjetje J.D. Power je južnokorejskega velikana okronalo za drugega najboljšega v študiji 2015 IQS (Initial Quality Study). Kiin rezultat pri IQS študiji se je izboljšal kar za 20 točk v primerjavi z lanskoletnim, do takrat najboljšim, Kiinim rezultatom. Tako se je Kia zavihtela štiri mesta višje in pristala na drugem mestu – zaostala je le za Porschejem - med vsemi 33 avtomobilskimi znamkami in na 1. mestu med vsemi množičnimi znamkami.

Za Kiin vzpon sta bili najbolj zaslužni njeni prodajni uspešnici – Soul in Sorento – medtem ko so ostali modeli Rio, Optima, Cadenza, Sportage in Sedona (‘Grand Carnival’ na nekaterih trgih) uvrščeni med tremi najboljšimi v svojih kategorijah.

“Verjamemo, da poročila J.D. Power ne puščajo nikakršnega dvoma o tem, da Kia proizvaja  vrhunska vozila, ti rezultati pa nas še posebej razveseljujejo, saj študija IQS resnično predstavlja glas naših kupcev,” pravi Michael Sprague, izvršni direktor pri Kia Motors America. “Kiina rast je ena največjih uspešnih zgodb v avtomobilski industriji, za njo pa stojita trdo delo več tisoč članov tima po vsem svetu ter dolgoročna strategija osredotočenosti na kakovost, kar posledično krepi znamko in izboljšuje izkušnje lastnikov vozil Kia.”                                                                                                                                                               

Kiina prodaja v ZDA se je več kot podvojila v zadnjih šestih letih, med drugim zahvaljujoč postavitvi ameriške tovarne. Zato se je znamka počasi, a vztrajno pomikala navzgor po lestvici J.D. Powerjevih IQS letnih poročil. Potem ko je Soul leta 2012 pristal na najvišjem mestu v svojem segmentu, je Kia v letu 2013 prišla med 10 najboljših. Z zmagovalcema Soulom in Sportagem je Kia v letu 2014 pristala na šestem mestu. Ob tem je potrebno omeniti, da je Kiina tovarna v Georgii, katere gradnja je stala 1,1 milijarde dolarjev, kjer proizvajajo modela Sorento in Optima, dosegla svojo najboljšo uvrstitev med tovarnami v Severni Ameriki v letošnji študiji. Poleg tega je tovarna Kwangju, kjer proizvajajo Soula, postala št. 1 v azijsko-pacifiški regiji.

V svojem 29. letu obstoja letna študija J.D. Power IQS analizira mnenje lastnikov vozil v 26 razredih. Lastniki vozil ocenjujejo vozniško izkušnjo, zmogljivosti motorja in menjalnika ter širok nabor težav, povezanih s kakovostjo znotraj prvih 90 dni lastništva.

 

 ***
Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 3 milijone vozil, ki jih prek razvejane prodajno-servisne mreže prodaja v 180 državah. Podjetje po vsem svetu zaposluje več kot 49.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru iz nemškega Frankfurta. Oblikovanje vseh vozil znamke Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja Kia Motors Corporation »The Power to Surprise« predstavlja globalno zavezo podjetja k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.

 

19. 06. 2015

Iz Kie sporočajo, da bodo v teh dneh dosegli 15 milijonov vozil, proizvedenih v južnokorejskih tovarnah, ki so jih izvozili. Ta mejnik prihaja 40 let po prvih 10 primerkih modela Brisa pick-up, izvoženih v Katar leta 1975. Za lažje razumevanje podajamo primer: če bi 15 milijonov limuzin Optima, vsaka v dolžino meri 4.845 mm, postavili neposredno eno za drugo, bi 1,8-krat obkrožili zemljo (40.000... Več ...

11. 06. 2015

Korporacija Kia Motors je na slovesnosti v Mexico Cityju uradno naznanila začetek poslovanja v tej srednjeameriški državi. Dogodka se je udeležilo kar 250 predstavnikov vlade, gospodarstva in medijev, ki so bili priča novemu vstopu na lokalno avtomobilsko tržišče in v novo obdobje globalne širitve tega južnokorejskega avtomobilskega proizvajalca. Na dogodku so tudi razkrili končne podrobnosti o vstopu na... Več ...

01. 06. 2015

Nedavno je Kia v Evropi proizvedla že milijontega cee’da, kar je največji mejnik od leta 2006, ko so začeli z evropsko proizvodnjo. cee’d je od svojega prihoda pred devetimi leti odigral pomembno vlogo pri Kiini vzdržni rasti in uspehu. Jubilejni milijonti cee’d, ki je zapeljal s Kiine evropske proizvodne linije v slovaški Žilini, je bil visokozmogljivi biserno beli cee’d... Več ...

22. 05. 2015

Po podatkih evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev (ACEA) je Kia Motors Europe dosegla najboljši april v svoji zgodovini in 7,4-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani.   Kia je prejšnji mesec prodala 33.602 vozili, kar je najboljši april v Evropi v zgodovini tega korejskega velikana. To je obenem pomenilo tudi znamkino najboljše prvo četrtletje v zgodovini, saj so prodali 96.062 vozil... Več ...