Splošne novice

07. 07. 2014

-    Schreyer najbolj zaslužen za revolucijo Kiinega oblikovanja
-    Oblikovalski oddelki v Seulu, Frankfurtu in Los Angelesu

Peter Schreyer, predsednik in vodja oblikovanja pri Kia Motors Corporation in Hyundai Motor Group, je prejel prestižno nagrado za živjenjsko delo na področju oblikovanja, ki jo podeljuje EyesOn Design. Gre za organizatorja enega od ameriških najbolj prestižnih avtomobilskih dogodkov, kjer se vsako leto zbere smetana avtomobilske oblikovalske skupnosti, zbirateljev in širše javnosti.

Schreyer je nagrado za svoje delo na področju Kiine globalne oblikovalske strategije prejel na vsakoletni slovesnosti na detroitskem oftalmološkem inštitutu, katerega eden glavnih donatorjev je prav EyesOn Design. Najnovejša nagrada ga postavlja ob bok legendarnim avtomobilskim oblikovalcem kot so Sergio Pininfarina, Shiro Nakamura, Walter de’Silva in Giorgetto Giugiaro. Nagrada EyesOn Design je pomembna tudi zato, ker jo podeljuje žirija, ki jo sestavljajo nekdanji prejemniki te nagrade.

Od začetka dela v Kii leta 2006 je Schreyer izvedel popolno revolucijo znamkinega stylinga in je poleg ostalih oblikovalskih značilnosti Kiinih zadnjih modelov najbolj zaslužen tudi za znamkin značilni ‘tigrov nos’, ki zdaj zaznamuje njeno celotno modelno paleto. Schreyer od nedavnega vodi oblikovalsko strategijo tako za Kio kot tudi za Hyundai ter bedi nad Kiinimi tremi oblikovalskimi studii v Koreji, Nemčiji in ZDA.

Ob podelitvi nagrade je dr. Philip Hessburg, medicinski direktor pri detroitskem oftalmološkem inštitutu, povedal:  “Tako mi kot tudi celotna oblikovalska skupnost smo navdušeni in ponosni, da je Peter prejel nagrado za življenjsko delo. S to nagrado se je pridružil absolutnim zvezdam avtomobilskega dizajna.”   

Peter Schreyer je ob tem dejal: “Skozi svojo celotno kariero sem imel priložnost delati s številnimi neverjetno strastnimi in nadarjenimi oblikovalci. Pri Kii pa sem dobil priložnost narediti iz znamke nekaj bolj stilskega, izstopajočega ter mladostniškega in naši modeli predstavljajo takšen pristop. V zadnjih nekaj letih smo prejeli številne oblikovalske nagrade, ampak naše delo je več kot le videz naših vozil. Kiin dizajn se še bolj krepi in počaščen sem, da sem del tega procesa. Štejem si v veliko čast, da sem prejemnik te nagrade za življenjsko delo, obenem pa je to tudi dokaz trdega dela in ustvarjalnosti Kiinih oblikovalskih oddelkov po svetu.”

 

***
Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja s poudarjenim smislom za kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 2,7 milijona vozil, ki jih prek razvejane prodajno-servisne mreže prodaja v 170 državah. Podjetje zaposluje po vsem svetu več kot 48.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju vseh evropskemu trgu namenjenih vozil znamke Kia je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru iz nemškega Frankfurta. Oblikovanje vseh vozil znamke Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja Kia Motors Corporation »The Power to Surprise« predstavlja globalno zavezo podjetja k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.

 

01. 07. 2014

Iz korporacije Kia Motors poročajo, da je njihova proizvodnja vozil, klub povečanju njihove prodaje vozil, zdaj še bolj okolju prijazna kot kadarkoli prej. Kiina prodaja po vsem svetu se je v lanskem letu povečala 1,4% na skupno 2.746.643 vozil, obenem pa so vodilni pri najstarejšem korejskem avtomobilistu veliko truda vlagali tudi v trajnostni razvoj in zmanjšanje okoljskega odtisa v... Več ...

20. 06. 2014

Komisija podjetja KMAG je od vseh maja izpolnjenih elektronskih anket v žrebanju srečo namenila sledečim izbrancem:   Brisačke KIA: - Matjaž Čretnik, Rogaška Slatina - Gordana Budmir, Maribor - Živa Merzelj, Sava   Majice KIA: - Jelko Štanta, Miren - Mateja Vidmar, Gozd Martuljek - Nataša Konjar, Kranj - Janez Urh, Bohinjska Bela - Melita Karupović, 3000 Celje - Boris Petrič, Škofije   Torba KIA: - Gašper Rupnik, Črni vrh nad Idrijo   Vsi nagrajenci bodo nagrade prejeli po... Več ...

18. 06. 2014

Električni Kia Soul EV je najnovejši model najstarejšega korejskega avtomobilista, ki si je prislužil pomemben certifikat za izjemne dosežke na področju ohranjanja okolja. TÜV Nord, neodvisno združenje za tehnični nadzor, je novemu Soulu EV podelil certifikat za doseganje standarda ISO 14040 za življenjski cikel izdelka (LCA). LCA ocenjuje okoljski vpliv tako vozila kot tudi celoten... Več ...

09. 06. 2014

V študiji, ki uvršča vozila in proizvajalce na nemškem tržišču glede na celotno zadovoljstvo lastnikov vozil, so se dobro odrezali tudi ostali Kiini modeli, tako da se je Kia prvič uvrstila med Top 10 proizvajalcev. Študija je zajela več kot 18.000 nemških voznikov, ki so v podrobnem spletnem vprašalniku izrazili svojo stopnjo (ne)zadovoljstva s svojim vozilom.... Več ...